xxokändxx skrev 2018-05-29 18:07:17 följande:
Här är en till otålig som är 40+3 idag och fruktansvärt less på det.. Första barnet och har varit helt inställd hela graviditeten att gå över tiden och få ett junibarn, inte ens varit inställd på bf dagen. Till & med sagt till anhöriga när de räknat ner till BF att bebis inte kommer komma förens i juni så är lönlöst. Nu sitter man här och sekunden jag passerat bf försvann hela hoppet och glädjen! Känns som bebis aldrig kommer komma????. Har knappt haft kännbara sd ens, ännu mindre "riktiga" tecken. Inte sett någon slemmis, inte någon smärta i mage eller rygg.. Vet inte hur jag ska fördriva tiden längre, så idag har jag läst igenom heela denna tråden för underhållning och kände att vi stackare som är kvar får hålla varandra sällskap ???? grattis till alla er som fått era bebbar!
Haha, exakt som jag känner. Har också hela tiden ställt in mig på en junibebis men ändå går man där och hoppas att han ska komma innan. Känns ändå ganska okej för det mesta, men i nästa sekund så är det bara hopplöst! Har en 2-åring som håller mig ganska sysselsatt i alla fall. Men har inga känningar alls heller och inga tecken på slempropp. Imorgon blir det förhoppningsvis hinnsvepning i alla fall! Nu håller vi tummarna för oss!