Fler som ska föda i maj som vill samlas och leta alla små tecken på förlossning som finns?
Hej!
Hänger gärna på här:) Jag har Bf 20 maj och det är 3:dje barnet och en pojke som de andra två. Första kom v 39+6 och andra v 40+4. De är 5 och snart 8 år. Jag har varit med i en studie om fostertillväxt och i studien har jag gjort 6 ul hittills. Förutom det också ett i v 12 då jag var säker på missfall pga stor blödning och ont i magen, men denna lilla aktiva mirakelbebis hade ett tickande hjärta..<3
Har ett ul kvar i v 41+6 som ingår i studien men det hoppas jag verkligen slippa! Senaste ul i v 34 gjorde de en viktskattning och enligt deras beräkningar kan han komma att väga mellan 3,6-4 kilo vid Bf, stort för mig som fått små 3-kilos bebisar förut, så jag hoppas faktiskt han kommer före beräknat, eftersom han bara jäser nu ändå. Dock har jag blivit förkyld och mår pyton så ett par dagar kan han gärna få dröja.. haha, kommer säkert få gå tiden ut. Har mycket mer förkänningar denna gång och sammandragningarna blir mer och mer kännbara, så känns ju som det kan dra igång med, men säkert känner man mer för varje graviditet.