Fler som ska föda i maj som vill samlas och leta alla små tecken på förlossning som finns?
En till här med BF i maj, närmare bestämt 23 maj, 3e barnet. Exakt samma datum som min nr.2 Får se hur det slutar.....mina två tidigare har kommit 42+0 (1a naturligt, 2a igångsättning) och jag hoppas verkligen inte denna plutt också gör det.
Nr . 3 är en ivf så ev så kanske den håller sig aningen mer enligt tidsramen samt med ny pappa, men vet vem. Hoppas bara att de två ska få varsin födelsedag iaf.
Jag vet inte om jag känner så fasligt mycket än. Klart det är galet tungt, det trycker nedåt och ilar. Magen är lösare än nånsin (efter att ha varit sjukt hård hela grav). Sover oroligt och har hemsk foglossning (tror jag iaf, hade inte det de två första gångerna). Det molnar väldans på nätterna. Sammandragningar har jag haft sedan v.15 typ så det är inget nytt. Vi har inte tittat vad det blir utan väntar på överraskningen Vi är galet nyfikna vill jag lova!
jobbar ni fortfarande? Jag jobbar till och med den 9 maj, sen lite paus. Förutom att vi precis flyttat! Inte ens en flytt av hus har satt igång något, så jag kanske lika gärna får invänta 6 juni trots allt haha!