Inga bekymmer skrev 2018-05-05 12:22:16 följande:
Det sägs ju att 3:dje fl många ggr är mer lurig. Första hade jag som du med dina två första inga förkänningar alls. Svaga värkar som startade kl 6 på morgonen, sen fortsatte det hela dagen och natten och ökade i täthet och intensitet och nästa dag föddes han på em. 2:a fick jag molvärk och trodde det var på g 27 dec, Bf 8 Jan. Låg som en strandad val fram till nyår. Molvärken försvann och fick vänta till 12 Jan men då startade det med vattenavgång och gick mkt snabbare.
Nu har jag sen i onsdags kväll haft mer kännbara sammandragningar så det känns ju som det kan dra igång... men misstänker att kroppen luras bara..
Hur tycker ni andra som väntar nr 3? Är det mer lurigt so far än de andra?
Kan ju inte påstå att jag haft några känningar nu heller. Bara sammandragningarna som var lite många, men inte onda alls.
Idag mår jag skit. Blev förkyld i onsdags och idag känner jag mig bakis! Har varit trött sen jag klev upp och har nu lagt mig för att ta en powernap. Vissa säger ju att de blev tröttare precis innan förlossningen drog igång. Haha! Som sagt, man hoppas att allt är ett tecken på att fl är på g :D :D