• marsen

Fler som ska föda i maj som vill samlas och leta alla små tecken på förlossning som finns?

Här kan vi samlas och tråna efter varje litet tecken på att en förlossning är på gång! Även fast det kan dröja flera veckor till så hoppas man ju att varje liten tarmtömning eller sammandragning ska vara ett tecken på att det är på G. Är inte läpparna liiite svullna idag? Visst känns det som att jag boar ovanligt mycket idag? Tröttare?

Sen kan vi ju se vilka tecken som faktiskt ÄR tecken när bebbarna sen börjar titta ut.

Häng på!

• Svar på tråden Fler som ska föda i maj som vill samlas och leta alla små tecken på förlossning som finns?
  • marsen

Jag har BF den 23e och har väll egentligen inga förhoppningar om att föda så långt innan. Mina andra kom 39+2 och 39+5. Men jag pluggar och precis vid BF har vi både en tenta och redovisning av en stor uppsats vi håller på och skriver. Så det bästa vore om bebis kommer typ nu så jag ändå kan vara med på det, eller att jag går över maxtid, vilket inte heller känns så hoppfullt ????

En liiten del av slemproppen släppte i måndags, men sen inget mer. Har åkt på en jäkla förkylning sen igår nu också.

• marsen
    Lanza2017 skrev 2018-05-03 10:21:56 följande:

vad kul att läsa hur det går för alla :)) har själv bf 19 maj o har haft en del förvärkar samt onda sammandragningar, i förra veckan trodde jag verkligen det var på g hade onda sammandragningar var 3 minut ont i ryggen i ljumskarna o det kändes som ett skärp som satt hårt runt om hela magen o ryggen, jag duschade tog alvedon och det gav inte med sig för att helt plötsligt bli bättre 5 timmar sen, lite chokad blev jag allt där, hoppas det inte fortsätter så här i evighet bara :))

Ååh vad frustrerande!! Hade jag haft det så hade jag verkligen trott att det var på G. Har inte haft förvärkar med mina två innan så hade blivit bra snopen om det bara hade slutat sen ????
  • marsen
    Linnet1976 skrev 2018-05-03 20:05:05 följande: