BIM juni 2018
Jag kommer troligtvis också hoppa in här om en stund. Tror inte det tid denna gången. Mina skengravid-symtom är borta och har inte fått positivt på gravtest. Men men. Det är bara att köra på :) skam den som ger sig!
Jag kommer troligtvis också hoppa in här om en stund. Tror inte det tid denna gången. Mina skengravid-symtom är borta och har inte fått positivt på gravtest. Men men. Det är bara att köra på :) skam den som ger sig!
Hallå tjejer! Nu hoppar jag in här och hoppas på att juni blir plusmånad för oss alla! Tog gravtest idag på BIM+2 men negativt. Mensen har inte kommit men den gör lite som den vill och har alltid varit sån. Jag tänkte börja tempa nästa cykel för att se om jag kan få ledtrådar till hur min cykel fungerar för jag är himla förvirrad! :P lycka till nu med barnfabriken och må fertilitetsgudarna välsigna oss! <3
Försök nummer två blir i juni. Fick mens precis på BIM +3. Ska försöka att inte få halsfluss mitt i ägglossningen denna gången :P
BIM-lista juni:
3/6 - Lilly2015
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
16/6 - Ejjami
Hej hej, här kommer jag med mitt första inlägg på familjeliv :) Blir 31 i sommar och jag och min sambo försöker på första barnet, detta blir vårat andra försök. Har bim 15/6, blir spännande att följas åt :)
Vad skoj, känns kul att kunna prata lite med andra som är i samma båt..vi har inte berättat åt någon om våra planer, han är ju kolugn men för mig känns det roligt att kunna prata och följas åt lite på det här viset :) är verkligen spännande nu :D
Jag blev också besviken, även fast jag hade sagt åt mig själv och åt killen att det nog kan ta ett tag innan det tar sig. Tog grav test bim -2 och på bim, sen kom mensen på +1, den här omgången tänker jag inte alls ta något test före bim, känner att det bara stressar upp mig haha, men man är ju så himla ivrig så det är svårt. Jag kör med äl-test bara, har inte riktigt koll på det där med tempning än så jag ska kolla upp det lite mer framöver tänker jag :)
Nu har mensen slutat och det är dax för väntan på ägglossningen. Men men... man får fylla dom med roliga saker och inte tänka på det för mycket. Heja Heja!
Och nu är det starkare igen :/ då har inte äl varit va?
Tips: Mys lite idag också!
Åh nu kommer den roligaste delen i barnverkstaden. Märker verkligen att äl är på g. Såååå sugen på min man! Nu blir det andra försöket (Första försöket om man inte räknar med förra månaden då vi missade äl på grund av halsfluss). Detta blir andra barnet och jag blir 29 i sommar. Sååå spännande!
Åh jisses! Som jag har väntat! Jag har långa oregelbundna cykler och äntligen på dag 20 får jag positivt på äl-testet! Har testat varje dag sedan CD 8. Roligt å spännande! Får se om jag har ägglossning en dag eller två framöver :) jag tempar också, så jag ser fram emot min stegring :) är det någon annan här som har ägglossning i dagarna?
Åh jisses nu går jag är i väntans tider. Äl +4 är en sån tråkig period. Symptomen kommer ju inte fören tidigast när ägget fäster. Och det kan ju dröja! Nå ja! Glad nationaldag allesammans!
Min lutealfas är ofta 15 dagar ibland 14. Men jag har en kompis som har 17 dagar.