BIM juni 2018
Hej hej, här kommer jag med mitt första inlägg på familjeliv :) Blir 31 i sommar och jag och min sambo försöker på första barnet, detta blir vårat andra försök. Har bim 15/6, blir spännande att följas åt :)
Hej hej, här kommer jag med mitt första inlägg på familjeliv :) Blir 31 i sommar och jag och min sambo försöker på första barnet, detta blir vårat andra försök. Har bim 15/6, blir spännande att följas åt :)
Bim-lista juni:
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
13/6 - niiskuneiti
15/6 - josefinkl
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
Åh vi har BIM nästan samtidigt och det är min och sambons andra försök också! Dock är det andra barnet. Men det är ändå lika spännande! :D
Blev så himla besviken när det inte tog sig på första försöket men med tanke på att jag fick halsfluss mitt i ägglossningen så va chansen så himla liten :P jag har inte kunnat hålla mig utan har sagt till min bästa vän att vi försöker nu. Sambon tycker att jag kan lugna ner mig men jag kan ju inte. Jag testar med äl-test och tar min temperatur varje dag. Gör du något speciellt eller kör ni det gamla hederliga sättet? Haha!
Jag har börjat tempa nu denna cykeln vilket är jättespännande. :) min mens kom också senare än beräknat, på bim+3. Så störigt! När har du ÄL? Jag ska ha runt månadsskiftet. Jag har oregelbunden mens så jag är inte riktigt säker. Brukar ha runt 34-36 dagar. Det är skitstörigt med långa cykler för man vill ju ja korta cykler då det går snabbare! Haha!