• Elsaida

BIM juni 2018

Hej alla!

Hoppar in här jag oxå, mensen kom med iller och brak för 5 dagar sedan så nu blir de nya tag i juni.

Blir vårat 8:e försök nu så håller tummarna att de ska ta sig denna månad :)

BIM-lista juni:

3/6 - Lilly2015

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

• Elsaida
    Lottch3n skrev 2018-05-17 08:27:45 följande:

Asså jag vet inte vad som händer.. igår började jag känna av äl lite grann som jag brukar.. tog ett äl-test som var starkt, så starkt jag brukar få dagen innan positivt.. så jag hade ju räknat med detta idag, men icke.. det var svagare idag :/ vad är detta? :/

Bifogar bild också..

Du kan ha missat toppen, tyvärr om du bara testar en gång om dagen.
  • Elsaida
    Lottch3n skrev 2018-05-17 17:56:21 följande:

Nä jag testar allt minst två gånger om dagen. Men nu när det varit så varmt har jag nog druckit mer än innan och därav är urinen mer utspätt... men om det först är starkt, sen svagt och sen starkt igen, har äl varit då verkligen?

Nä troligtvis inte, skrev mitt svar innan jag läste din andra text.

Kan vara så att din kropp försöker ägglossa.men inte riktigt lyckats ännu, snart kommer de ska du se :)
  • Elsaida

Tjejer, hjälp mig, ser ni något här?

Känns som att jag börjar bli tokig..... äl+9 eller 10.

• Elsaida
    bumblebeez skrev 2018-06-05 13:30:42 följande:

Jag ser tyvärr inget. :(  (jag är ganska kass på att se också, så hoppas för din skull att jag ser fel)

Tack för din titt i alla fall, har fått 5 test nu med svaga streck från olika märken, börjar bli lite knasig haha
  • Elsaida
    maria1992 skrev 2018-06-05 09:05:45 följande:

Tjejer, tyvärr kom mensen idag.. vilket skit. Kram :(

Beklagar, hoppas det bara är en tillfällig blödning <3
  • Elsaida
    Hepphopp skrev 2018-06-05 15:22:49 följande:

Alltså denna väntan.. BIM 9/6 och känner absolut ingenting.. helt inställd på att mensen ska komma.. försöker hitta på saker i vardagen men alla tankar hamnar liksom tillbaka till hetsen runt ett plus.

5:e försöket för oss denna månad men kommer fortsätta försöka. Men det tär på en alltså..

Gravtesten kommer förhoppningsvis i morgon med posten men hoppas inte på mycket :(

Grattis till alla andra som plusat och heja er som ännu ska få sitt <3

Håller med, detta är vårat 8:e försök och jag blir snart galen, inte blir det bättre av en massa svaga streck på olika tester som än så länge inte ökar.

Bim på fredag eller måndag, olidlig väntan.
Svar på tråden BIM juni 2018