• Hepphopp

BIM juni 2018

Hej!

Hoppar in här jag också. Fick mens nyss tyvärr så blir nya tag inför juni! Bim 9/6.

Lycka till alla!

BIM-lista juni:

3/6 - Lilly2015

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

• Hepphopp

Alltså denna väntan.. BIM 9/6 och känner absolut ingenting.. helt inställd på att mensen ska komma.. försöker hitta på saker i vardagen men alla tankar hamnar liksom tillbaka till hetsen runt ett plus.

5:e försöket för oss denna månad men kommer fortsätta försöka. Men det tär på en alltså..

Gravtesten kommer förhoppningsvis i morgon med posten men hoppas inte på mycket :(

Grattis till alla andra som plusat och heja er som ännu ska få sitt <3

• Hepphopp

Äl+11 idag.. tog ett gravtest nu på kvällen efter x antal kaffe haha.. så oddsen för ett plus va ju inte optimal, ska testa imorgonbitti med morgonurin.

Detta fick jag, någon som ser något?

Den ena är original och den andra har jag mixtrat med.

• Hepphopp
    anny1 skrev 2018-06-06 19:59:33 följande:

Svårt att se men säkert lättare imorgon bitti. Har du testat med vanliga RFSU även innan bim? Brukar det kunna ge utslag ändå?

Detta är de Vanliga RFSU, hade Inga testa tidigt hemma.. hade ju inga förhoppningar att det skulle va något med tanke på att jag bara är på bim -3 och detta testet är ju ett vanligt. Ingen aning om de kan visa innan bim .. någon annan som kanske vet?
  • Hepphopp

Testade nu på morgonen och det va negativt.. bim-2..

vill bara lägga mig i sängen resten av dagen.. :(

6:e försöket blir det härnäst.. hoppar över till julitråden :)

• Hepphopp

Tack alla som peppar!

Ska avvakta lite till innan jag ger upp för denna månad.. mensen ska ju komma på lördag så än är det väl inte kört.. :)

• Hepphopp

Testade Graviditetskollens test nu ikväll.. testade innan med RFSU som jag skickade bild på igår.. nu full jag detta? Negativt på RFSU i morse och nu detta med Graviditetskollens.. är detta ett spök?

Vill inte hoppas för mycket för blir så besviken :(
  • Hepphopp

Testade imorse.. varför är dom så svaga? :(

Kan de bara va den enkla förklaringen att äl inträffade senare och att jag testar tidigt? Borde de inte bli starkare tänker jag? Alla test jag tagit har visat pos men de är så svagt svagt svagt så känns ändå inte som att det är något.. dock kan manhål inte få spök på 4 test av 2 olika märken? Hjälp!

Ska köpa ett digitalt men måste köra 2,4 mil till närmsta apotek och sonen sover ännu...... får väl bli till att vänta till imorgon att testa igen :( :(
  • Hepphopp

Märker att kvaliteten på bilderna försämras mycket men man ser 2 streck i verkligheten.. väldigt svagt :(
  • Hepphopp

Testade JÄTTESVAGT imorse men när jag testa nu fick jag detta? Konstigt ju, men antar att man kan våga hoppas nu!
  • Hepphopp
    Verkliga skrev 2018-06-08 13:41:52 följande:

Tog ett test i smyg imorse, vete tusan om det inte var ett svagt streck där ändå.. Fick inte riktigt till det lika tydligt på bild som i verkligheten tyvärr! Men ska testa igen på söndag och se om det är tydligare då! Spännande! :D

Försökte redigera bilden lite och se om det blev tydligare, tveksamt om jag lyckades..

Jag tycker mig ana ett streck :)
  • Hepphopp

Nu är det på riktigt <3

quote=78777825][quote-nick]JoWiAn skrev 2018-06-08 12:19:21 följande:[/quote-nick]IM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87

11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

18/6 - Zandylina, Jowian

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter, smultronbär, smultronrt

21/6 IBS,penelope81, FGK

22/6 Lunalove

24/6 Sussovich

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

8/6 Hepphopp (bim-1)
  • Hepphopp
    bumblebeez skrev 2018-06-09 20:00:40 följande:

Kan inte ni som plussat redan berätta om det är första, andra, sjätte barnet och hur många försök det tagit denna gång? :) 

Andra barnet 5:e försöket :)
Svar på tråden BIM juni 2018