Inlägg från: Anonym (Särkullbarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Särkullbarn)

Varför kom min pappa aldrig tillbaka !

Anonym (Egna val kan få ödeläggande konsekvenser!) skrev 2018-05-05 23:53:51 följande:
    Rättssystemet o socialsystemet har tusen o en ursäkter för att utesluta någon, kan du allt så finns det en miljon sätt, gäller bara att kombinera dom på rätt sätt, då vinner du allt, har med utbildning o göra! ju mer du kan desto mer utvecklar du vart du vill komma. gäller allt från din sjukskrivning, vad du vill jobba med, hur du vill leva, om du vill vara politiker , ja allt. .
    Ju högre du kommer upp, desto mer blåser det, fler människor ser dig, vet vem du är, osv.... som advokaten, man kan tycka dom flesta vore veta vem han är, dom kör sina annonser ,marknadsföring, ja allt ting , , men ändå frågar han mig om företagande? vad saknade han i sin utbildning? , ja just det marknadsföring o företagande,ekonomi o osv... han kunde inte en massa, saknade det mesta med andra ord, visst det märkte jag, skulle ha rätta han.

Särkull barnen ärver ingenting , det är därför barnet har så bra sparande just nu via fonder och ett månadssparande på drygt 5000, i månad , blir 60 tusen per år,
    sedan kommer kapitalförsäkringar in dom är sparade oxå åt henne. blir drygt 2 milj vid 20 år .så jag hon har ett grymt sparande.

Vad gilla de inte den tjocka soc kvinnan?

Hon fråga vad vi skulle göra under vinter lov , fara till Dubai svara jag, biljleter är redan bokad.
    Sedan till Thailand under nästa lov,, så ser mitt liv ut, jobba under andra halvan av året, folk hatar det. Jag förstår inte varför?vad är det för fel i o resa?
    Angående "särkullbarnen ärver ingenting" Om inte jag minns fel så har särkullbarnen samma rätt till sin del av arvet som ditt nya barn har, spelar ingen roll att det är barn med en annan kvinna. Dem har samma rättighet i lagen att få del av sin arvslott när du avlider. Går heller inte att skriva ett testamente för att helt utesluta dem ifrån sin arvslott som du verkar vilja.
Svar på tråden Varför kom min pappa aldrig tillbaka !