Anonym (Egna val kan få ödeläggande konsekvenser!) skrev 2018-05-23 19:05:59 följande:
Som sagt när någon far illa i en tvist så måste någon sluta, men förstår du är från mellan östern, där slutar man inte heller o kriga, man vägra ge sig, även om hela länder ligger i ruiner så vägrar man ge sig,familjer dör och skadas, är dom som emigrerar till andra länder svaga?Jag tycker dom är starka som vågar släppa allt.
Tvista i åratal hjälper inte, nu använder jag en annan metod, några av mina vänner har använt sig av den och vunnit barnen på heltid efter att liknande skett, låtit barnen välja själva, dom tar bråket med mamman som i mitt fall, vägrar mamman ge sig så förlorar hon allt.
Nu är tankarna igång hos den yngre,säkert även i den äldre, dom kommer göra vad dom tycker är rätt.
Ledsen att göra dig besviken men senaste tillskottet av blod utifrån kom från vallonerna. Men min känsla för familj är betydligt starkare än din.
Anonym (Egna val kan få ödeläggande konsekvenser!) skrev 2018-05-23 19:11:12 följande:
Förstår att du gått igenom mycket i ditt liv, du verkar ha låg tillit till människor.
Nej, bara till lögnaktiga svin som inte vågar berätta om sitt tidigare liv. Min sambo har varit med om saker som enligt andra borde ha fått mig att lämna honom. Han berättade det självmant i början av vår relation så att jag skulle få chansen att välja själv hur jag ville göra. Hade jag fått veta det åratal efteråt eller från någon annan hade vi inte varit tillsammans länge till.