Fler 40 plussare som plussat?
Har läst i tråden länge och hoppats, hoppats. Nu har jag precis testat svagt positivt. Hoppas få stanna med er :)
Jag håller tummarna för dig!!!
Har läst i tråden länge och hoppats, hoppats. Nu har jag precis testat svagt positivt. Hoppas få stanna med er :)
Tyvärr får jag lämna direkt. Testet visar minus idag. Håller tummarna för er andra!
Jag följs gärna åt!
Är född ´78 och är i v 13 med första barnet, BF 8 feb. Har aldrig försökt bli gravid, haft preventivmedel i 20 år och blev gravid på första ägglossningen så det kändes ju sjukt otippat.
Var på ultraljud idag och allt såg jättebra ut. Otroligt märkligt att se den lilla röra sig jättemycket och jag märker ju ingenting i magen! KUB:en visade 1:3500 så där fanns ju inget att oroa sig för.
Hej! Försökte skicka pm till dig men lyckas inte. Kan du skicka ett PM till mig eller FrökenFlower så ordnar vi det!
Hej!
Jag är 40 och väntar mitt andra barn i januari. Vill också gärna vara med i fb-gruppen
Hej,
jag jag är 39 och väntar mitt andra barn i januari. Vill gärna vara med i er FB-grupp :)
Hej!
Just fyllt 40 o firade genom att plussa förra veckan. Alltså BF maj 2019. Vill gärna vara med i FB-grupp!
BF i mars. 40 år. 2 barn sedan tidigare. Är gärna med i en FB- grupp.
Hej! Här en till 40+ som plussat som är i chock! BF slutet av april 2019
En till här! BF slutet av mars-19.