Inlägg från: gavle026 |Visa alla inlägg
  • gavle026

Fler 40 plussare som plussat?

Hej! Hoppar med jag här jag också, hoppas det går bra trots den ringa åldern av 39 år???? Har precis plussat. Har två barn sedan tidigare, tre missfall mellan de graviditeterna så lite nojjig nu då kan man väl säga. Lite intressant att se hur andra tänker, vilka tester man gör under graviditeten osv. Ha en bra dag!

• gavle026

kattfnatt känner lika som du inför kub, vet ni om man får de resultaten direkt eller dröjer det ett tag? För mig är det inte dags än, har första tiden hos bm 15 april om allt rullar på så får väl lite mer info då.

Grattis anonym#74 :) samma här med planerat snitt, mina båda tidigare barn är snittade och detta blir mitt och sambons första gemensamma och hans första. Vad spännande med vul, jag vill också :)

• gavle026

Aha, tack för svar! De gör väl lite olika i olika landsting då antar jag. Man får helt enkelt ge sig till tåls och vänta och se vad som händer. Men aldrig går väl tiden så sakta som veckorna efter plus :) Man vill ju bara kunna känna sig lite säkrare och börja berätta! Har varit på en skidort med sambon och kompisar i helgen och fejkdruckit alkohol :)

• gavle026

Härligt!!! Finns så mycket annat att oroa sig för än några år hit och dit. Jag nojjade mest för möjligheten ATT bli gravid, men nu när det äntligen är så är det bara att hålla tummarna! Är 39 och träffade en mycket yngre kille som inte hade barn. Jag har två sedan innan så det var mycket tankar och val att ta i beaktning men nu känns allt helrätt trots vår åldersskillnad. Ibland får man gå på känslan och inte så mycket på vad andra kan tänkas tycka. Kub om tre veckor för oss, ser fram emot att få veta om det är nåt därinne :) Lycka till alla!

• gavle026

Håller tummarna för dig OupaOupa!! Det är såå jobbig väntan och man kan inte göra ett dugg åt den heller... Jag är i v 13, ska på kub imorgon och är ett nervvrak. Är 39, har två pojkar på 10 och 6 år, mellan dem hade jag två missfall och ett ma. Har du gått längre än v 6 tidigare? Hoppas verkligen allt går bra!

Svar på tråden Fler 40 plussare som plussat?