• Marthinix

Kissa i gymduschen

Hej!

I dag när jag stod i duschen på gymmet efter gymbesöket kom det in två killar som ställer sig i duschraden mitt emot. De pratar högljutt och när jag av en händelse tittar upp ser jag hur den ena snubben står och pissar rakt ut mot golvbrunnen i duschen bredvid, samtidigt som de båda fortsätter sin livliga diskussion.

Det märkliga är att jag bara för någon månad sedan var med om en liknande händelse.

Är detta ett vanligt förekommande i gymduschen och har ni varit med om liknande? Är det någon typ av oskriven reglel att detta är helt ok killar emellan?

• Svar på tråden Kissa i gymduschen
  • Frontline
    Anonym (Huuuh!!!) skrev 2018-04-28 10:23:31 följande:
    Bläää!!!! Varför kissar man i duschen överhuvudtaget?! Att göra det hemma är också så jävla äckligt!
    För att det är bekvämt..
    Mitt avlopp frun duschen till toaletten är ca 1 meter och allt mynnar ut på samma ställe..
    Så varför kissa först och göra av med en massa vatten för att sen duscha för?
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Se)

Helt sant...

Vad hade du gjort om du sett någon annan göra det i gymduschen tex?

• Anonym (Se)

Helt sant...

Vad hade du gjort om du sett någon annan göra det i gymduschen tex?

• Anonym (Se)

Ser inte vad som är fel med det?

• Anonym (Kisslisa)

Jag är tjej och kissar i smyg i alla duschar som jag duschar i men hade aldrig kissat i duschen om jag inte va helt själv i duschen.

• Anonym (Lagsport)

Är det verkligen så konstigt att det förekommer?

Höll på med lagsport under uppväxten och även efter idrotts lektionerna pissades oftast i duschen och skulle nån jäklas gjorde man "pissbomb" eller pissade på personen. När jag pratat med tjejer om det har det varit lika vanligt i deras duschar, att man pissade i duschen men inte på varandra.

I vuxen ålder vistats jag inte lika mycket i omklädningsrum och man står ju inte och glor på varandra i duschen men ibland råkar man se nån som pissar. Dom flesta försöker väll gör det lite diskret och tycker inte det är så konstigt när man växte upp i den kulturen. Sen att det är ofräscht att pissa i allmänna duschar är en annan sak men inte att det förekommer.

• Anonym (K)

Avlopp som avlopp. Men ofräscht om det stinker urin i offentliga duschutrymmen.

• Anonym (Lagsport)

Tycker inte heller det är särskilt fräscht i offentliga duschar och är inte helt bekväm med att nån främmande står och pissar jämte mig men tycker inte det är särskilt konstigt.

Svar på tråden Kissa i gymduschen