Inlägg från: Anonym (Se) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Se)

Kissa i gymduschen

Helt sant...

Vad hade du gjort om du sett någon annan göra det i gymduschen tex?

• Anonym (Se)

Helt sant...

Vad hade du gjort om du sett någon annan göra det i gymduschen tex?

• Anonym (Se)

Ser inte vad som är fel med det?

• Anonym (Se)

[quote=79359007][quote-nick]Anonym (Lagsport) skrev 2019-01-13 15:18:29 följande:[/quote-nick]

Är det verkligen så konstigt att det förekommer?

Höll på med lagsport under uppväxten och även efter idrotts lektionerna pissades oftast i duschen och skulle nån jäklas gjorde man "pissbomb" eller pissade på personen. När jag pratat med tjejer om det har det varit lika vanligt i deras duschar, att man pissade i duschen men inte på varandra.

I vuxen ålder vistats jag inte lika mycket i omklädningsrum och man står ju inte och glor på varandra i duschen men ibland råkar man se nån som pissar. Dom flesta försöker väll gör det lite diskret och tycker inte det är så konstigt när man växte upp i den kulturen. Sen att det är ofräscht att pissa i allmänna duschar är en annan sak men inte att det

Jag instämmer, har även jag sysslat med lagidrott (hockey) och där pissades det ofta i duscharna. Där var det till och med så att var det upptaget på toaletten gick man och ställde sig i duschen och pissade under träning/match. Alla gjorde det så inget konstigt med det.

Känner mer igen sig i ovan?

• Anonym (Se)
    Anonym (K) skrev 2019-01-13 15:45:45 följande:

Avlopp som avlopp. Men ofräscht om det stinker urin i offentliga duschutrymmen.

Instämmer. Doften är inte så trevlig. För övrigt avlopp som avlopp enligt mig.
  • Anonym (Se)

Kan tänka mig det.

Tycker det är märkligt att inte mer känner till fenomenet..

Svar på tråden Kissa i gymduschen