Jilka skrev 2018-06-26 15:38:57 följande:
Man måste inte alltid se saker positivt! Man kan också bryta ihop (iallafall ett tag) först. Sedan är jag själv en sån som är dålig på att inte tänka konstruktivt, och du har ju helt rätt - du kan bli gravid! Dina ägg verkar utvecklas till det kritiska dag 5, och de verkar kunna fästa! Och det är ju lovande att ni fick fler blastisar till frysen. Det innebär ju att det är många kritiska steg som faktiskt fungerar. Håller så tummarna för er när det väl är dags igen.
Det går bra för mig. Har fått se ett pickande hjärta och en sprattlande krabat i v.8+5 och verkar fortfarande gravid :) Mår illa, förut rätt mycket och nu när jag fått medicin är det helt ok. Nu vill jag ju bara att tiden ska gå till vecka 12.
åh så härligt att läsa en uppdatering från någon i tråden som har kommit en bit på vägen :) nä det är ju inte lätt att se ett MF som positivt, men givetvis mår ju ingen bra av att gräva ner sig en längre tid, man måste ju till slut blicka framåt. tack för dina stärkande ord, det är skönt när någon annan kan se lite nyktert på det hela och faktiskt peka ut vad som har funkat :)
Var skönt att gråta ut i morse och det känns mycket bättre nu. ska träffa en bra vän ikväll glömma allt vad IVF heter för en stund :) skönt att du får tabletter för illamåendet, vad spännande med första VUL och förstår att du ser fram emot nästa steg!! =)