IVF Maj 2018, vill ni följas åt?
Grattis alla som plussat . Ger hopp åt oss andra.
Hade ÄP 28/5 och ET 31/5 (första IVF-försöket) vilket innebär att jag är på ruvardag 4, hoppas innerligt på plus jag också (testdag 16/6)!!!
Grattis alla som plussat . Ger hopp åt oss andra.
Hade ÄP 28/5 och ET 31/5 (första IVF-försöket) vilket innebär att jag är på ruvardag 4, hoppas innerligt på plus jag också (testdag 16/6)!!!
Spännande! Jag tog min Ovitrelle här ikväll kl 20 så ÄP onsdag morgon!! ja hade ju varit så skönt om man kunde få tillbaka ett och även några till frysen! håller tummarna för oss !! lycka till i morgon, låt oss höra hur det gick!
Tack snälla! det känns mer lovande med tanke på att det är fler ägg än förra gången, men sedan ska de ju befruktas och fortsätta utvecklas också... :) Var är ni nu i processen?
Oj RD 14 och inte tjuvtestat? Vilket tålamod :) Du måste vara över BIM nu i alla fall?
låter sunt hur du tänker, att man fakstikt inte kan påverka något nu, då måste man ju liksom släppa kontrollen. Jag känner likadant själv denna gången, nu finns det inte mkt jag kan göra än att dyka upp där i tid för ÄP i morgon.
Njut av att vara PUPO ett tag nu i allafall :) (pregnant until proven otherwise....;)
de funderade aldrig på att sätta in fler embryo denna gången på dig? OM några av våra överlever kommer jag nog be om det (lite enklare att göra det i Tjeckien..) chansen att det blir tvillinggraviditet är nog ganska liten ändå...
jag förstår hur du tänker :) jag hade äggplock idag och de fick ut 15 ägg, så nu väntar jag med spänning på i morgon när jag får ett mail ang hur många som befruktats... Denna gången var mitt ÄP inte helt utan känningar efteråt, har ganska ont i magen nu och läkaren sa att jag ska se upp för tecken på överstimulering då han tyckte 15 ägg var ganska mkt. men det ska nog gå bra hoppas jag :) Han tyckte jag skulle sätta in ett embryo och frysa resten om de utvecklar sig till blastocyster, så jag går nog på läkarens rekommenderation jag med!!
Kram
Hej!! har du fortfarande kunnat hålla dig ifrån att testa?
jag kom precis hem från ET! :) äntligen är man ruvare, så det är inte så mkt jag eller någon läkare kan göra just nu för att påverka detta! åh vad jag hoppas på positivt resultat för dig!! känner du någonting ännu? kram!
Hur har det gått med testet?
Håller tummarna här på kontoret :)
Tänker på dig och hoppas såklart att du är en av dem där plusset kommer smygandes i senare skedet!!