• Linsir

IVF Maj 2018, vill ni följas åt?

Grattis alla som plussat Hjärta. Ger hopp åt oss andra.

Hade ÄP 28/5 och ET 31/5 (första IVF-försöket) vilket innebär att jag är på ruvardag 4, hoppas innerligt på plus jag också (testdag 16/6)!!!

• Linsir
    Lovsan skrev 2018-06-07 08:29:26 följande:
    Ja, 5 stycken dna små blastos fick vi till frysen :) det är vi väldigt glada för.

Spännande med äggplock, såg att du fått ut hela 15 ägg, så många! Håller tummarna för att dina ägg befruktats och utvecklas fint!

Tjuvtestade igår på RD 8 så jag läst att många fått positivt redan då.. var såå nervös. Blev tvungen att vänta tills sambon vaknade för jag vågade inte själv haha. Men det var positivt! En tunn liten linje. Idag var linjen starkare. Kan inte tro det är sant!
    Grattis!!

Oj, då finns det chans att även jag kan testa mig som hade ET 31/5, fast nu vet jag inte om jag vågar, haha.
  • Linsir
    Lovsan skrev 2018-06-08 06:37:07 följande:
    Tack! Haha, nej det är ju verkligen skitläskigt att testa. Vänta lite om det känns bättre :)
    Testade idag på morgonen rd15 (TD rd16), visade ett knappt skönjbart streck. Tjuvtestade tidigare (rd13), kunde inte låta bli, men fick då ett mycket tydligare streck, missfall på G kanske Rynkar på näsan?
  • Linsir

Var på VUL idag (7+1) men tyvärr blev det tråkiga besked. Det man hade fasat för hade hänt, inget pickande hjärta och det lilla som fanns där var alldeles för litet (som i vecka 5) för att det skulle finnas något hopp. Är så innerligt ledsen, sedan tanken på att nu vänta in en blödning känns horribelt. Om inget skett tills 20 augusti får jag tabletter för att hjälpa kroppen på traven... AUGUSTI.. jag vill att detta ska ta slut nu Gråter

Svar på tråden IVF Maj 2018, vill ni följas åt?