• Challe2018

IVF Maj 2018, vill ni följas åt?

Hej!

Jag är 35 år, precis varit på utplock idag, 17 ägg ute, får se hur många som vi kan hoppas på. Jag har varit otroligt nervös och är vansinnigt dålig på att vänta generellt, så det här är verkligen en utmaning på många plan;)

Utplockat är inte allt så hemskt som jag kunnat läsa i olika trådar. Det gick bra och vill man ha mer smärtlindring inskjutet är det bara att säga till.

Detta är vårt första försök, insättning torsdag förhoppningsvis!!!

• Challe2018
    stellanocte skrev 2018-05-23 19:05:55 följande:

Några fler ruvare här? Jag är på RD 3 just nu. 

Japp, RD 6 här, fick brev hem idag om att vi fått en blastocyst till frysen. Känner mig lite skamsen eftersom jag blev besviken och låg. Vi plockade 17 ägg, 13 befruktades och de odlade vidare på 10. Så att bara ett klarade resan till frysen får mig att känna det som att jag har skruttägg.

Jag vet att det är många som inte får något alls till frysen men jag känner så här ändå. Men så är jag ganska påverkad av progesteronet också.

Hur känner du dig?
  • Challe2018

Hej alla!!

Vi har plussat;) har som sagt tagit tre olika test varje dag så det känns säkert.

Det som nu varit svårt i några dagar är att föra upp Lutinus, är det någon annan som upplever det? Var inga problem i början men nu tar det stopp och trycker jag på gör det ont.

• Challe2018
    Loven skrev 2018-05-31 21:52:27 följande:

GRATTIS!

Så kul. Hoppas det håller i sig.

Det där med din Lutinus låter ju inte så kul. Jag använder det också och upplever inga problem. Använder du det ?lilla verktyget? när du stoppar in dem?

TACK!!! Japp, använder alltid det. Men nu är det ÄNTLIGEN sista Lutinus-dagen idag!! Kommer inte sakna det;) Tror det är för att det är så svullet där uppe som det tar stopp. Vilken dag är du på?
Svar på tråden IVF Maj 2018, vill ni följas åt?