Inlägg från: Evaangelicamaria |Visa alla inlägg
  • Evaangelicamaria

BF jan2019

Hej!

Jag vet inte vilken grupp jag tillhör.. jag är osäker på hur långt gången jag är, men plussade den 19april, men minns inte sista mensens första dag, men vet att den var efter den 17mars någon gång, hade ägglossning exakt den 7april så de måste varit då ja vart gravid, barnmorskan sa V6 men ja vet inte eftersom jag inte minns exakta dagen. Men en app säger V5. Vad tror ni? Jag är gärna med i någon grupp, men vet inte om ja ska bara med i den eller i december? Blir tokig. Är oxå rädd för missfall, har erfarenheter av två sena och fyra tidiga.. har två flickor en är 6år och den andra blir 4 i oktober.

Med vänlig hälsning, Angelica

• Evaangelicamaria
    Cappuccino94 skrev 2018-04-27 22:16:27 följande:

Jag har sista mens 19 mars och äl dag 17 (4/4) och är i v.6, så det låter ju troligt att du skulle vara slutet av v.5 eller början v.6 :)

Okej, ja vet ju inte sista mensens första dag tyvärr o inte hur långt mellan jag har heller, men vet precis att ja vart gravid den 7 april ;) jaa de kanske stämmer, tror ju själv V6 eller V5 men vill ju veta så man kan räkna ner :)
  • Evaangelicamaria
    Babylove88 skrev 2018-04-27 22:24:44 följande:

Börjar bli orolig nu!

Har molande värk i magen typ hela dagen, lite nedåt ryggslutet också. Är det vanligt att få ett till missfall när jag typ precis haft ett? Kan ju va växt värk också men det känns som vanlig mens värk. Snälla hjälp nån som känner samma.

Jag vet inte, undrar typ samma sak, hade ett sent i januari, har oxå haft molvärk o ont i ländryggen idag. :/ är super orolig för missfall oxå..
  • Evaangelicamaria

Hejsan! Jag har oxå haft en blödning nyligen. Fick svaret Att ja hade misstänkt hematom (blåmärke inne i magen).

Fick ett vul den 5maj då fick ja veta detta, tillbaka om en vecka som förra fredagen, hematomet hade minskat, men bara att avvakta sa dom o vänta två veckor på ett nytt vul den 24maj. Är superorolig o rädd att embryots hjärta inte ska slå den 24.

(Finns missfallsrisk med hematom tydligen)

Någon mer som varit med om samma sak?

Med vänlig hälsning,

Svar på tråden BF jan2019