BF jan2019
Hej alla, jag plussade i måndags BIM-1 och är beräknad till 14/1. Detta är mitt första barn och jag undrar när har ni tänkt berätta för era föräldrar? :)
Hej alla, jag plussade i måndags BIM-1 och är beräknad till 14/1. Detta är mitt första barn och jag undrar när har ni tänkt berätta för era föräldrar? :)
Vi ska berätta för våra föräldrar på morsdag! Vi tyckte det passade, även om det ?bara? är v.9. Jag hade aldrig kunnat hålla mig längre ändå, kan bli svårt oavsett eftersom min mage börjar synas redan nu i v.6 ????
Är enligt senaste mensens första dag i vecka 6+0.. BF 1/1-19
Jag är livrädd för missfall.. mår illa hela tiden Och bara gråter och gråter. Gråter när jag är glad, ledsen och arg. Vill bara ha den 22 maj då jag ska på VUL och se om det lever eller ej
Fick missfall idag :(
Vill ta test hela tiden för vill se om det är svagare eller lika starkt. Vet att det inte syns men är helt paranoid. ???? Ska försöka lugna mig. Det blir vad det blir.
Hur mår alla då? Har ni tydliga symptom? Eller kommer det och går? Jag känner av lätt mensvärk då och då, ömma bröst och lite bubblig i magen. Dagarna innan jag plussade hade jag riktigt ordentligas humörsvängningar, som jag trodde var PMS först. Det har dock avtagit nu i stort. Kan bli väldigt trött helt plötsligt och känner en sån orkeslöshet i hela kroppen. Jag känner inte symptomen hela tiden, det kommer och går, men det känns ändå som att någonting håller på att jobba i kroppen.
Hur mår ni? Vad har ni för symptom än så länge?