• CatlinB

BF jan2019

Hoppar gärna in här om jag får :D

Plussade nu ikväll på BIM-3, enligt min app kommer BF infalla runt den 12 januari! Är så jäkla glad! Har haft som mensvärk som kommit och gått de senaste dagarna, diffust illamående som sitter i hela dagarna.

• CatlinB
    Kidrauhl skrev 2018-04-28 23:20:10 följande:

Vad tror ni. Bilden högst upp är 3+4 bilden i mitten är jämförelse bild av test 3+4 och 3+5 och sista bilden är ett annat test 3+5. Hur länge hade ni väntat innan ni tog ett digitalt? Grejen är att är jag gravid nu så hände de sista helgen jag och killen träffades. Utan skydd ett år och efter den helgen gjorde vi slut. Men vad tror ni? Tror ni de är något?

Det ser ju rätt positivt ut på sista bilden iaf. När har du bim? :)
  • CatlinB
    Kidrauhl skrev 2018-04-29 20:22:56 följande:

Fick positivt på clearblue idag! Bim är så olika varje månad.. men är enligt alla uträkningar vecka 3+6 idag. Så 6 januari för min del <3

Jaa vad kul!! Grattis :D 12 januari här!
  • CatlinB
    FrökenFlower skrev 2018-04-30 18:16:47 följande:

Det hände tydligen en grej.....

Över 40, två tonåringar och plussade nyss vilket inte var riktigt planerat. V 5-6 och beräknat årskiftet 2018/2019 så jag får kanske hänga i både december och januarigruppen.

Mycket funderingar nu. Fler här som är över 40?

Grattis! Vad är det för funderingar du har? :) om du vill dela med dig såklart! Annars såg jag såg en tråd för de som var över 40 som planera barn, ibland kan det ju vara skönt att bolla sina funderingar med någon/några i samma situation :)
  • CatlinB
    Lilleknodd2 skrev 2018-05-01 13:59:52 följande:

Hej!

Jag är ny och hoppar in här..

för sex veckor sen var jag och min sambo med om ett MA som uppdagades på RUL i v 18. Våran sons hjärta hade slutat slå en vecka tidigare - så jag hade alltså ett sent missfall.

Nu visar gravtester svagt positivt och digitalt visar gravid 1-2v. BF torde bli runt 5-6 januari.

Det MÅSTE gå vägen den här gången...

Jag beklagar verkligen. Det måste vara så tungt att behöva gå igenom. Jag håller verkligen alla tummar och tår för att det går vägen denna gång! <3
  • CatlinB
    trollkvinna123 skrev 2018-05-01 19:28:00 följande:

Hej, jag har nyligen plussat och enligt min senaste mens är jag beräknad 25/12. Men har börjat undra om min cykel blivit längre dom senaste månaderna, isf har jag istället bf 1/1. Så återstår att se men börjar med att vara med i båda grupperna. :)

Grattis! :D
  • CatlinB
    Lilleknodd2 skrev 2018-05-01 18:16:28 följande:

Det var, och är, en stor sorg och ingenting jag önskar någon. Nu har chocken iaf lagt sig men sorgen går upp och ned.

Tack snälla för tummarna, det känns som att dom behövs.

Någon som kanske är intresserad av att starta en gruppchatt på messenger eller liknande? Har inte Facebook..

Ja, jag kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vart. Alltså jag känner inte ens dig, men jag känner verkligen med er, blir helt berörd. Du får alla mina tummar och tår. Hur mår du idag? :)

Messenger, finns det här på familjeliv eller vad hade du i tanke? Jag är inte så haj på familjeliv än... hehe.
Svar på tråden BF jan2019