Inlägg från: Anonym (Längtan92) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan92)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Ereya skrev 2018-05-15 12:37:46 följande:

Det var visst äl +13 idag, så inte konstigt att det blev minus för tre dagar sen. Alldeles för tidigt för att veta, men vi får se. Känns helt som vanligt allting. Tack, hoppas det ger resultat <3

Okej men dåså ;) då är det verkligen inte över ännu! Hoppas hoppas hoppas!
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-15 13:29:27 följande:

Hej tjejer.

Tog ett test idag på BIM-2 och förväntade mig neg resultat. Hade bara digitala hemma.

Har varit förkyld/sjuk sedan i torsdags och är idag hemma från jobbet med halsont, igentäppta bihålor och svag feber.

Är orolig nu. Glad och orolig....

Nån som vet om sjukdom ökar risken för mf?

Grattis :D vet tyvärr inget om sjukdom ökar risken för mf, men håller tummarna för att allt ska gå bra :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-16 12:19:45 följande:

Jag fick blankt idag på BIM-1 så jag är inte gravid :) Hoppas verkligen att du får positivt snart!

Åh vad tråkigt :( hoppas att du får ditt plus snart! :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-17 07:37:42 följande:

Tack <3 Och lycka till med allt, du också! Tempen var 0,20 lägre i morse och det molar fortfarande lite, vilket det gjort i flera dagar nu. Så mensen är nog på ingång snart :(

Tack så mycket<3 min temp har ökat successivt de senaste dagarna och toppade idag, så det känns väldigt skönt. Som sagt tkr det är jätte tråkigt, men det är bara ta nya tag nästa månad då :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ronjaelley skrev 2018-05-17 09:42:20 följande:

Vet ni hur mycket tempen brukar öka om man är gravid?

Önska jag kunde ge dig ett bättre svar, men är väldigt enskilt. Min temp var ovanligt låg fram tills igår och bim var idag. Plussade i söndags. Lägger in min kurva om det kan hjälpa dig något :)

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-17 15:10:59 följande:

BIM idag och ännu ingen mens. Jag får alltså leva på hoppet en stund till, hoho vad kul! :D hahaha!

Hoppas hoppas hoppas :D
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-17 16:09:58 följande:

Hur mår du Längtan92? Vi har ju båda bim idag och plussade för några dagar sen.

Är förkyld och har varit sjuk sen i början på veckan. Så tycker det är svårt att avgöra vad som är gravsymptom och förkylning. Tror jag ska ta nytt test i helgen.

Är rädd för mf eftersom jag fick det i mars..

När har du bf? Min är enligt NC 26/1

Kram

Jo men idag mår jag bättre. Har haft några dagar när jag mått illa och haft noll matlust. Nu är jag ?bara? fortsatt övertrött och går på toan ofta. Var faktiskt lite orolig om tempen skulle sjunka imorse utifrån bim, men toppade istället skönt nog :)

Åhh drygt med förkylning på allt också! Hur mår du utöver den? Förstår att du är orolig för MF då, men försök att njuta av att du är gravid just nu och tänka positivt<3 håller tummarna för att allt ska gå vägen den här gången :)

Enligt nc 27/1, 17/1 enligt andra appar.
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-17 18:07:28 följande:

Skönt att du inte mår så illa och att tempen stigit =)

Jag känner mig konstig i kroppen. Som ett svagt illamående eller typ tryck över magen. Molvärk, kissnödig oftare, hungrig hela tiden typ.. Riktigt trött och seg, men vet som sagt inte vad som är pga förkylning...

Tog ett nytt test idag fast jag skulle vänta till helgen. Började nästan gråta när jag såg att det ökat till 2-3 veckor. När jag fick mf visade testet bara 1-2 v på äl+19 och därför reagerade jag direkt på att det kändes fel.

Har du barn sedan innan? Jag är 27 och min man 31. Inga barn sedan innan. Varit gravid en gång som då tyvärr slutade i mf. Detta är andra gången.

Håller tummarna för oss! Kul med typ samma bf <3

Låter som många grav symptom! Tkr det är sjukt, men gillar inte symptomen samtidigt som man vill ha dem för att inte oroa sig i onödan, haha.

Åh vad skönt att höra att det ökade på testet! :D

Nope, inga barn sedan tidigare, är 26 år och mannen 22 år, är första gången jag är gravid också. Följs gärna åt :)
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-17 19:45:25 följande:

Man blir ju lite knäpp. Längtar typ efter att må riktigt illa och kräkas bara så man känner att det är på riktigt. Det kommer man väl ångra om det väl blir så...

Följs gärna åt jag också! Har inte vågat gå med i nån gravidgrupp än. Känns så tidigt. Är du med i nån?

Haha precis, man lär nog ångra det direkt när det väl kommer.

Ja jag är med i en hemlig fb-grupp, vill du inte joina? :) tkr fb är lättare än här på familjeliv.
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-17 20:01:05 följande:

Hur går jag med? Det syns inte för folk man känner?

Skriv meddelande med din mail som är kopplad till fb till iksnigel här på fl så fixar hon :) nej det syns inte för någon utanför gruppen :)
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?