Inlägg från: Missdecibel86 |Visa alla inlägg
  • Missdecibel86

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Ereya skrev 2018-05-20 19:11:23 följande:

Tack för kloka ord. Ska försöka sluta oroa mig, gör ju aldrig det annars hehe. Bara ta det som det kommer. Jag kan liksom inte göra mer. Blir det missfall... Ja då får vi försöka igen. :) Jag googlade bara lite och hittade en tjej som skrev här på FL att bruna flytningar/slem i början av graviditeten tydligen är vanligt när man väntar en pojke. Haha, det är vad min sambo och jag har titulerat vårt riskorn när vi pratat om allt det här. Att det är en son där inne, fast det tar man ju med en nypa salt såklart. Tack för peppen. Hoppas allt går vägen för dig <3

Håller tummarna för dig!

Jag hade en blödning med första barnet i typ v 5-6 lite brunt och rött. Allt var bra och fick en påg

Jag är på BIM-2 idag, maler i magen och blir irriterad och ledsen på allt. Känns som röda veckan är på intågande speciellt när jag plussat tidigare med mina andra.
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-20 21:36:02 följande:

Åh menar du det? Då känns det bättre <3 Hoppas verkligen du får ditt tredje plus snart. Det är du värd. Min sambo och du är född samma år ser jag :)Jag låter er veta så snart jag själv vet, tänker testa med ett early - det booorde ju visa nåt starkare nu :)

Tack snälla <3
  • Missdecibel86
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 20:13:13 följande:

Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.

Tycker mig se ett svagt streck.
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-22 07:11:05 följande:

Fortsatt hög och fortsatt molande värk! Har i princip slutat blöda nu. Det gjorde inte så ont alls, inte som riktig mensvärk, och blödde bara ca 18 timmar. Inte alls som missfallet jag hade Jan-17, då blödde jag i en vecka och hade skit ont med riktiga värkar. Tänkte inte på det då, att det måste vara MF eller enden graviditet, men nu inser jag ju skillnaden verkligen.

Brösten har slutat ömma och jag antar att resten av symptomen mildrats också, förutom molvärken jag inte blir klok på. Jag hoppas självklart att riskornet håller sig kvar men jag fattar ändå ingenting. Det är nog kört. Den där vissheten att jag är gravid, den är nog borta också :( är det någon idé att göra gravtest?

Usch vad jobbigt :(

Håller tummarna för dig!
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-22 10:23:44 följande:

Jag tänker samma som du och ska köpa ett test till idag och prova. Blöder inget mer som sagt och det molar ändå, samma som det gjort i två veckor nu till och från. Hoppas hoppas. <3 Jag kollar på fotot jag tog på testet i lördags flera gånger bara för att få se plusset. Åh tänk om det fortfarande finns nåt där!!

Jag tror att jag har en känslig livmodertapp eller nåt, för jag började ju blöda efter att vi haft sex ganska... rejält haha, och två gånger dessutom, sedan sprang jag över stock och sten på ett intensivt löppass så... Kan ju bero på det. Åh får testa. Är det negativt vet jag ju. Men jag måste få veta.

Det var så de sa till mig om min blödning med sonen med, hade varit aktiv under dagen. Mitt höll i en eftermiddag har jag för mig.

Nu vill jag bara få veckan så vi kan köra igen, men nä, alla symptom på det med borta...
  • Missdecibel86
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-22 13:04:43 följande:

Skymtar någon skugga men är ytterst osäker. Hoppas för din skull!

Nä det är superdupersvagt, men något är där absolut, jämförde med det jag igår, stör mig nu att jag inte testade med morgonurin...

Tack!
  • Missdecibel86
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-22 14:01:11 följande:

Ser ut som mitt test typ ju :) Jag ser ett svagt streck på ditt! Håller tummarna för oss båda att strecken blir starkare! När hade du bim?

Idag :)

Men tidigare barn plussat hyffsat starkt på BIM-4 och BIM-6.

Håller tummarna för dig!!
  • Missdecibel86
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-22 22:05:05 följande:

ÄL +15 tror jag. Tydlig ÄL smärta 7/5.

Ser ni något?

Jag ser!

Exakt så ser mitt ut!
  • Missdecibel86
    Nicci91 skrev 2018-05-23 09:16:14 följande:

Heej! Jag är också beräknad 30/1 enligt NC om allt går bra!:))<3 hur mår du?

Och jag sen 29/1 :)
  • Missdecibel86
    mamman1990 skrev 2018-05-27 18:57:12 följande:

Hur går det för er som plussat? Jag har börjat må illa redan i v 6 (under tidigare graviditeter kom illamåendet i slutet av v 7..). Någon som känner igen sig?

Inget illamående än (v4+6) men trött :)
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?