Inlägg från: Missdecibel86 |Visa alla inlägg
  • Missdecibel86

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Tror jag håller på att bli galen här hemma haha BIM-8 idag, haft lite småhugg i vänster ljumske men något i mig säger att det inte tagit sig eller inte kommer ta sig. Bara den jobbiga känslan...

• Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-14 18:09:10 följande:

Eftersom att du letar symptom så blir det en stress i sig. Försök slappna av och andas djupt. Är du gravid så är du, det kommer du att veta i sinom tid oavsett hur mycket du känner efter eller inte. Försök att inte lägga så mycket vikt vid det, låt kroppen sköta det så kan du göra något annat under tiden!

Det är så sant, är just nu hemma hela dagarna o ensam när barnen är i skolan så man hinner fundera en massa.
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-14 18:09:10 följande:

Eftersom att du letar symptom så blir det en stress i sig. Försök slappna av och andas djupt. Är du gravid så är du, det kommer du att veta i sinom tid oavsett hur mycket du känner efter eller inte. Försök att inte lägga så mycket vikt vid det, låt kroppen sköta det så kan du göra något annat under tiden!

Det är så sant, är just nu hemma hela dagarna o ensam när barnen är i skolan så man hinner fundera en massa.
  • Missdecibel86

Så kul för er som plussat ich håller tummarna för er som väntar!

Jag har BIM-6 i morgon, samma dag som jag plussade med dottern. Nu vågar jag knappt testa haha, haft molvärk i mage och ländrygg hela kvällen. Sen vad det betyder vet jag inte, sekret är där inte mkt och det där är är segt.

Låt tiden gå undan! :)

• Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-16 06:57:56 följande:

Jag tror det är väldigt få som plussar så tidigt, kanske var en lucky shot med dottern <3 Ju längre du väntar ju bättre och säkrare blir testet. Försök hålla ut åtminstone ett par dagar till, men jag vet att det är supersvårt :)

Ja det är supersvårt :)

Vaknade med sån sjuk molvärk i magen igen och nu nästan borta, kroppen är inte snäll haha
  • Missdecibel86
    Crazzy skrev 2018-05-16 07:57:34 följande:

Haha det här är inte ett försök att outa dig för hela internet, så du behöver varken bekräfta eller dementera, men 100:- på att du jobbar på Astra eller Scania då :'DÅh man ÄR ju för jäkla otålig Ge det någon dag extra och prova sen! <3

Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha
  • Missdecibel86
    Nicci91 skrev 2018-05-16 12:25:33 följande:

Åh:/ Men håll ut! Är ju verkligen tidigt! Visst har vi samma bim, 22/5? Jag försöker tänka att jag "väntar på mensen" och kommer den inte på tisdag då blir det att ta ett test:)

Ja precis, 22:e :)

Jag tappade stinget lite eftersom jag plussade på -6 med andra barnet, men visst kan ju ha räknat fel då. Men känns ändå lite hopplöst. Båda mina barn har tagit på första försöken innan så man blev bortskämd, men var 25 med tvåan och 31 nu :)
  • Missdecibel86

BIM -3 och väldigt negativt, ställer in mig på att prova igen nästa månad, då bör dessutom testdag ligga runt vår årsdag <3

• Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-19 08:49:37 följande:

Jaaa, hoppas! Det var så jäkla svagt så det var skrattretande men ett plus var det. Herregud. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, förutom att vänta tre dagar på att testa igen. Jag vågar inte tro förrän på tisdag ;)

Hoppas hoppas!!!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?