Inlägg från: Anonym (Längtan92) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan92)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Syskonlängtan91 skrev 2018-05-12 07:43:43 följande:

Stort grattis! Längtar tills jag själv får se det där plusset:)

Vad segt dagarna går nu helt plötsligt när man försöker få en bebis. Dagarna från ÄL till BIM är ju som en evighet, haha! Hur går det för alla som har BIM de kommande dagarna? För visst var det ngra i gruppen?

Tycker det är en evighet mellan äl och bim! Jag har bim på torsdag och funderar hur många dagar till jag orkar vänta innan jag ska testa. När har du bim? Och hur går det för dig?
  • Anonym (Längtan92)
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-12 13:55:06 följande:

Spännande! Känner du ngt speciellt i kroppen? Jag har bim 24/5 så det är ju verkligen en evighet kvar.. Hade ju nyss ÄL, haha.

Har haft ömma bröst sedan äl, men haft det en månad innan också utan att det blev något. Så vet inte om det säger så mycket. Åhh förstår att det känns som en evighet kvar nu då. Man får försöka sysselsätta sig under tiden fastän det är svårt.
  • Anonym (Längtan92)
    Nicci91 skrev 2018-05-12 15:02:08 följande:

Jaha det är exakt samma för mig! Är över coverline men är lägre än vanligt! Nej inga barn men har längtat så länge jag kan minnas men detta blir första försöket:)) Gäller bara att få dagarna att gå snabbt fram till bim nu!

Intressant att våra liknar. Är nyfiken på vad den låga temperaturen kan bero på. Åh jag har också längtat sjukt länge, är på tredje försöker nu. Verkligen, tror inte jag kmr kunna hålla mig många dagar innan test nu.
  • Anonym (Längtan92)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 19:15:27 följande:

Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?

Har också bim 17/5 men vet inte om jag vågar testa imorrn. Tänkte vänta till måndag om jag lyckas.
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-12 21:28:52 följande:

Jag har också bim 17/5. Känns inget annorlunda i kroppen alls. :(Så var det för mig också, något kändes liksom annorlunda. Och det visade sig att jag verkligen var gravid!

Jag tkr jag har gråtit och varit överkänslig igår och idag också. Känns lite annorlunda men är orolig att jag inbillar mig.
  • Anonym (Längtan92)

Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-13 07:34:49 följande:

Jaaaa!!! Grattis!!!

Taaack! Känns inte på riktigt! Gissar på att du fortf väntar innan du testar?
  • Anonym (Längtan92)
    Nicci91 skrev 2018-05-13 07:35:34 följande:

[quote=78708368][quote-nick]Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 06:28:13 följande:[/quote-nick]Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

Joo! Grattis!:D Det ser ju väldigt positivt ut!:)

Taaack! :D känns så overkligt! Håller tummarna för dig också nu :)
  • Anonym (Längtan92)
    mamman1990 skrev 2018-05-13 07:55:12 följande:

Och så bild...

Jag ser strecket, grattis! :D
  • Anonym (Längtan92)
    mamman1990 skrev 2018-05-13 13:44:33 följande:

Fattar inte varför bilderna inte kommer med...

GRATTIS! :D
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?