Inlägg från: Missdecibel86 |Visa alla inlägg
  • Missdecibel86

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

11 dagar kvar till BIM, känns som en plåga... De andra två plussade jag med på BIM-3 och BIM-6 så jag hoppas kunna testa lite tidigare och håller tummarna för ett plus!

Grattis till er som plussat!!! :)

• Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-11 10:44:52 följande:

BIM - 6?! Skojar du? Då kanske jag vågar testa på söndag som jag tänkte göra IFALL jag anade att jag kanske var gravid (det gör jag ej men ändå), BIM - 4 då haha!

Ja med dottern fick jag plus redan då :) rätt starkt också. Har köpt sånna testa tidigt i 10-pack o va tvungen att prova idag, även ol jag vet att det var omöjligt på -11 haha!!
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-11 12:36:11 följande:

Men åh, du gör att jag vill testa idag på ÄL +10 haha :( Jag ska hålla ut till söndag!

Vänta, det borde jag gjort haha :) borde jag gjort, jag är så nyfiken egentligen.
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-11 15:19:31 följande:

Men jag med, haha. Så impulsiv och nyfiken just vd gäller det här, försöker verkligen träna bort det.

Jag misslyckas totalt haha tom beställt sånna här testa tidigt-kasetter som är på ingång. Måste lära mig vänta :)
  • Missdecibel86

Jag har längtat i fem år, inte tjatat, men nuvsa mannen att händer det så är det meningen och skippade kondomen.

Han är verkligen den finaste jag vet, men hade han inte velat så hade jag accepterat såklart, vi har ju två underbaringar. Nu är vi 31 och 34 så vi ger det en chans. :)

• Missdecibel86
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:56:16 följande:

Bim idag och jag tog ett till test. Starkt plus! <3 la in bild på svaga streck här i veckan.

Jättegrattis!!!
  • Missdecibel86

Bim-10 idag suck...

Gjort en del trädgårsgårsarbete, tror ni det är någon fara? Har lätt molvärk fortf och haft sedan äl...

• Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-12 15:35:26 följande:

Nej nej, inte alls någon fara. Mvh trädgårdsmuppen ;)

Vilken tur haha köpte nyss hus :P

Värken har dock lagt sig lite nu...
  • Missdecibel86

Grattis!!!!!

Åh jag har 9 dagar kvar till BIM... vaknade med lite drag i nedre magen men nu helt borta, tror inte det blivit något för mig, känslan helt enkelt. Men det är ju väldigt tidigt fortfarande.

• Missdecibel86

BIM-9/ÄL+5 idag, börjar ömma i brösten, men behöver ju inte betyda något. Borde vara tidigt tycker jag...

Hade ilningar vid naveln tidigare i förmiddags.

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?