Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-17 16:50:50 följande:
Jo men idag mår jag bättre. Har haft några dagar när jag mått illa och haft noll matlust. Nu är jag ?bara? fortsatt övertrött och går på toan ofta. Var faktiskt lite orolig om tempen skulle sjunka imorse utifrån bim, men toppade istället skönt nog :)
Åhh drygt med förkylning på allt också! Hur mår du utöver den? Förstår att du är orolig för MF då, men försök att njuta av att du är gravid just nu och tänka positivt<3 håller tummarna för att allt ska gå vägen den här gången :)
Enligt nc 27/1, 17/1 enligt andra appar.
Skönt att du inte mår så illa och att tempen stigit =)
Jag känner mig konstig i kroppen. Som ett svagt illamående eller typ tryck över magen. Molvärk, kissnödig oftare, hungrig hela tiden typ.. Riktigt trött och seg, men vet som sagt inte vad som är pga förkylning...
Tog ett nytt test idag fast jag skulle vänta till helgen. Började nästan gråta när jag såg att det ökat till 2-3 veckor. När jag fick mf visade testet bara 1-2 v på äl+19 och därför reagerade jag direkt på att det kändes fel.
Har du barn sedan innan? Jag är 27 och min man 31. Inga barn sedan innan. Varit gravid en gång som då tyvärr slutade i mf. Detta är andra gången.
Håller tummarna för oss! Kul med typ samma bf <3