Inlägg från: Träningsglad |Visa alla inlägg
  • Träningsglad

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej

Jag hakar också på :)

Jag och min sambo (26 år gamla) kommer också att starta upp bebisverkstan här under april/maj. Tyvärr fick jag i mitten av april veta att jag har en cysta på ena äggstocken. Jag märkte att något var fel då min cykel helt plötsligt blev knas. Jag tog ut spiralen i januari för att börja med natural cykels för att ha koll på cykeln nu tills att det var dags. Cykeln var väldigt bra tills mars/april men nu är jag helt lost om när jag kommer att ha ägglossning och mens. Senaste cykeln var 39 dagar.. så vi har köpt ägglossningstest och myser på så mycket vi kan. Äl enl NC 7/5..:)

Kul att följas åt! Hoppas det går bra för oss alla!

• Träningsglad

Skriver in mig själv här nu. Härligt med några pluss! Håller tummarna för oss andra. Vi är på första försöket med första barnet så väntan till BIM är olidlig :)

ÄL-lista:

30/4 Linneisen

2/5 Ereya

4/5 Greta88, EIJ90

5/5 längtan92

8/5 MissDecibel86, Nicci91

10/5 syskonlängtan91

11/5 träningsglad

-BIM-lista-

12/5 Linneisen

14/5 mamman1990

15/5 outofservice

17/5 Ereya, EIJ90, längtan92

18/5 Greta88

22/5 MissDecibel86, Nicci91

24/5 Syskonlängtan91, träningsglad

PLUS-lista

9/5 Linneisen (BIM - 3) <3

• Träningsglad

Stort grattis till er som plussat!

Enl ägglossningstest hade jag ÄL 11-12/5 så är på ÄL+6 idag. Kunde inte längre hålla mig från att testa men det var helt negativt. Förstår att det är tidigt men jag känner mig gravid. Nu kanske det inte är så men jag har haft symptom av molnvärk i nedre ryggen och magen, känner också av en ovanlig trötthet på kvällarna som annars är min prime time. Håller tummarna för oss som väntar på plusset :)

• Träningsglad
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 21:47:17 följande:

GRATTIS!!

Tack!! Är så himla glad! Hade negativt test i lördags men nu så ????. Hade du också plussat?
  • Träningsglad
    Ereya skrev 2018-05-21 21:32:19 följande:

Blir så glad över alla era plus <3 Grattis tjejer!

Nu slutade jag typ blöda, efter ca 16 timmar. Men brösten ömmar inte mer och jag har ingen molvärk, det hade jag knappt heller när blödningen började. Jag ser det som ett missfall men visst sker mirakel, riskornet kanske trots allt hänger kvar där inne. Även om jag tvivlar på det. Vi ser väl. Kanske är det inte kört <3

Håller tummarna för er! <3
  • Träningsglad
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 22:25:22 följande:

Så underbart!! Är inte säker, min bild är lite längre upp:) det är ett ljust streck men vågar inte tro helt innan det är lite starkare. Kroppen känns dock gravid, ömma bröst, illamående och hormonell, haha. Hur känner du i kroppen?

Det ser ut som ett svagt streck. Hur många dagar innan BIM är du nu? Jag har haft massa symptom i en vecka. Har haft molvärk i ryggen, trötthet och sen igår har brösten växt och blivit ömma. Har känt mig så dum om jag bara inbillat mig så var helt fantastiskt att få plusset idag. Det är på första försöket för oss. Helt otroligt trots att jag hae cysta och oregelbunden cykel. Håller verkligen tummarna för dig!
  • Träningsglad

Jag är i V6 (5+4) och känner molvärk i mage och rygg. Sen har brösten växt och bröstvårtorna är super ömma. Vaknar sjukt tidigt och är väldigt trött på kvällarna. Annars inget illamående eller så:) hur mår ni andra?

När berättar ni för familj/jobb osv? Första barnet här så är svårt attt veta när man ska berätta :)

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?