Inlägg från: Anonym (Feltänkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feltänkt)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Anonym (Kalle) skrev 2024-09-03 20:00:00 följande:
    Nej det är den inte. Den är lika irrelevent idag som då.
    I så fall är sex i allmänhet orelevant 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 20:02:39 följande:

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Ta tag för vilken orsak?
    Sex skulle inte vara en mänsklig rättighet sa du?.. 
    ....... 
    ....... 
    ............ 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:56:04 följande:
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Syftet var inte att du ville vara trevlig när du tog upp det. 
    Det skulle vara otrevligt om jag skulle säga det om en kvinna får problem 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 20:02:39 följande:

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Och i så fall varför hade du sex med feta män?
    Man skulle ju gå ned i vikt? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Allting är orättvist) skrev 2024-09-03 20:09:05 följande:
    Då säger ni att vi är lågbegåvad och såna har inte samma mänsklig rättighet till sex som ni har? Fast ni kan va tjocka o feta kvinnor som får sexa ändå. Fast man måste stoppa påse över era huvudet.
    Det känns som du skämtar 
  • Anonym (Feltänkt)
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Avsikten från din sida handlar inte om att du vill informera om någon lag eller konstruktiv kritik.
    Avsikten är att du vill vara otrevlig genom att skylla på att sex är ingen mänsklig rättighet och därför ska olika personer bli utan sex. 

I erfarenhet så vet jag att det är inte okej om man på forum skriver att sex är ingen mänsklig rättighet när en kvinna får problem som gör att hon inte får ha sex. 

Om du eller andra fortsätter med att säga det i dom här sammanhangen så kan jag också börja göra det. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-03 20:00:00 följande:
    Nej det är den inte. Den är lika irrelevent idag som då.
    I så fall ska det gälla för alla andra som har sex och för vilken orsak som helst. 
    Bevisligen så kan samma person som säger att sex är ingen mänsklig rättighet, inget behov, ska inte vara jämställt kan samtidigt klaga på när den personen får sex och könet.
    Att då plötsligt ska sex vara ett behov, orättvist, ojämställt, att man ska ha rätt till sin sexualitet och därför ska personen få det sexuella som personen blir utan med. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 20:22:17 följande:
    I så fall ska det gälla för alla andra som har sex och för vilken orsak som helst. 
    Bevisligen så kan samma person som säger att sex är ingen mänsklig rättighet, inget behov, ska inte vara jämställt kan samtidigt klaga på när den personen får sexrelaterade problem och könets problem. 
    Att då plötsligt ska sex vara ett behov, orättvist, ojämställt, att man ska ha rätt till sin sexualitet och därför ska personen få det sexuella som personen blir utan med. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Allting är orättvist) skrev 2024-09-03 19:53:44 följande:
    Du är säkert själv tjockis. Alla tjejer är tjocka idag. Så vi måste använda påse över hennes huvudet.
    Du är samma person som signatur "L" heller hur? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Att du säger till dig själv att du förtjänar inte sex för sex är ingen mänsklig rättighet 
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.