Inlägg från: Anonym (Feltänkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feltänkt)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:44:32 följande:
    Här kommer något du kanske inte visste; SEX ÄR INGEN MÄNSKLIG RÄTTIGHET. 

Jag har då legat med tjocka män men förstår varför tjejer inte vill ligga med dig så som du håller på.
    Så du accepterar att du inte får ha sex exempelvis om du har ont i slidan?
    Säger du då till dig själv att alla ska inte få ha sex och sex är ingen mänsklig rättighet? 
  • Anonym (Feltänkt)

Jag har då legat med tjocka män men förstår varför tjejer inte vill ligga med dig så som du håller på.
    Varför svara på en gammal tråd?
  • Anonym (Feltänkt)

Det svar betyder inte så mycket. 
    Sex kan anses många vara något viktigt. Samhället kan hjälpa till så olika personer kan ha ett sexliv. 
    Det går att diskutera om att sex ska vara jämställt och rättvist fast sex är ingen mänsklig rättighet. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:42:18 följande:

Låter som ett problem vi verkligen måste ta tag i. Skit i alla kvinnor som blir slagna, våldtagna och mördade. Feta killar får inte ligga lika mycket!! 
    Vem menar du ska lösa denna fruktansvärda orättvisa åt dig? Ska kvinnor börja ligga med tjocka män mot deras vilja eller ska ni män sluta ligga med tjocka tjejer?

Och om det är ett problem att ha sex med tjocka personer så är det, det första då ska avstå ifrån. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:42:18 följande:

Låter som ett problem vi verkligen måste ta tag i. Skit i alla kvinnor som blir slagna, våldtagna och mördade. Feta killar får inte ligga lika mycket!! 
    Vem menar du ska lösa denna fruktansvärda orättvisa åt dig? Ska kvinnor börja ligga med tjocka män mot deras vilja eller ska ni män sluta ligga med tjocka tjejer?

Du skrev precis att du har sex med feta män.
    Det handlar då om kvinnor som väljer ha sex med feta män. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:56:04 följande:
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Du sa ju precis att sex är ingen mänsklig rättighet, och därför ska man kunna bli utan sex. 
    Då är frågan om du tänker så när du blir drabbad av något som gör att du inte kan ha sex?
  • Anonym (Feltänkt)
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Det jag menar är att det är missvisande att snacka om att sex är ingen mänsklig rättighet och därför ska olika personer bli utan sex, då med hur du tänker så skulle man kunna påstå att alla personer ska bli utan sex för någon orsak för sex är ingen mänsklig rättighet 
  • Anonym (Feltänkt)
    Om det skulle handla om någon lagstiftning och det inte handlar om att du försöker vinkla till din fördel så gäller det för allt. 
    Sex är ingen mänsklig rättighet även om exempelvis en kvinna har ont i slidan och måste avstå från sex. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 20:02:39 följande:

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Och sex är ingen mänsklig rättighet heller när kvinnor anser att olika män är fula 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 20:02:39 följande:

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Och var någonstans försvann "ingen mänsklig rättighet till sex"nu? 
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.