Inlägg från: Anonym (Kåtdraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kåtdraken)

    Blir så j-a kåt av män!

    Suck. Så många kåta män.
    Så skrev en kvinna på en dejtsida. Hon menar nog att det är tröttsamt med alla män som direkt tjatar om sex.

    Kvinnor är också kåta, men en man har nog större chans om han är charmig, trevlig och en gentleman. Inte en idiot.

  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Klimakterietanten) skrev 2024-05-19 07:23:24 följande:
    För mig var det efter jag passerat 40 och det var det sk förklimakteriet som ändrade hormonnivåerna i kroppen. Men även om jag nu (många år senare) har passerat in i klimakteriet och inte längre kan få barn så blir jag kåtare än när jag var yngre. Inte så att jag attraheras av alla män, ytterst få faktiskt. Men de få jag attraheras av så är jag sugen i stort sett hela tiden.
    Så det är därför jag får de där blickarna från kvinnor på ICA.
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (ZZ Top) skrev 2018-04-22 23:15:26 följande:

    Grattis. Hela Sverige är fullt av kåta män. 
    Både svenskar och asylinvandrare som vill ligga.


    Och reser man utomlands så finns det fullt med kåta män där också. Världen är ett smörgåsbord, det är bara att ta för sig.
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (?) skrev 2024-05-19 07:46:41 följande:
    Får en lov att ställa den ofrånkomligt naturliga frågan, hur många män har det blivit då? 
    Tycker för egen del att en inte ska skämmas över att välja att ge efter för sina känslor och välja njutningen före annat, men det är jag det.
    Tycker du att även män kan ge efter för sina känslor och välja njutning utan att skämmas?
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Therese) skrev 2018-04-22 23:08:42 följande:
    Blir så j-a kåt av män!

    Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

    Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

    Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

    Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?


    Jag fantiserar ofta om män och då är det just manliga män jag tänker på. Jag vill att han är äldre och har lite grövre kropp. Jag går igång på att känna mig fjollig, undergiven och att jag gör det skönt för honom. Jag vill känna mig slampig, som en slyna, med honom. Ser ju en del män ute nu i shorts. Deras starka ben. och man undrar vad som döljer sig därunder... kanske nåt grovt... Drömmer
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (?) skrev 2024-05-19 14:21:22 följande:
    Eh, varför skulle kön ha någon som helst betydelse i sammanhanget?
    Det kan man fråga sig.
  • Anonym (Kåtdraken)

    Det verkar finnas kvinnor som vill ha män mest baserat på hur han ser ut och att hon vill ligga med honom. De behöver inte vara själsfränder eller ha alla intressen gemensamt. Nästan så man kan tro att det finns kvinnor som objektifierar män.

  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-21 18:40:49 följande:
    Nog njuter jag. Jadu tresiffrigt är det iaf ;) men om det är närmare 1000 eller 99 låter jag va osagt :😜 det får du fundera på
    Jag skulle också vilja veta. Vet inte varför, men jag vill Skrattande
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-21 21:39:37 följande:
    Du får väl gissa 😉
    Då gissar jag på minst 30, kanske närmare 50.
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-21 21:45:03 följande:
    Jag skrev ju tidigare att det är tresiffrigt. Och att ni får fundera på om det är närmare 1000 eller 99 😜
    Ok, missade det. Då gissar jag att det är 999 st Solig
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Therese) skrev 2018-04-22 23:08:42 följande:
    Blir så j-a kåt av män!

    Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

    Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

    Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

    Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?


    Jag känner samma med kvinnor, hon förstärker min manlighet. Jag är större, starkare, hårdare, hon är mindre, och så härligt mjuk. Jag vill ta henne och blir upphetsad av att hon gillar att bli tagen.
  • Anonym (Kåtdraken)
    KimLinnefeldt skrev 2024-05-22 10:37:49 följande:

    En annan sak är vad som händer i sängkammaren. Där kan man leva ut "förbjudna" sidor. En jämställd man kan bli dominant och styrande. En jämställd kvinna kan bli en lustfylld hynda. Det är väl härligt att man kan få vädra olika sidor av personligheten.


    Ändå så är det många som dömer. Man får inte ens skriva om det "förbjudna" här, inte ens i sexforumet. Jag vet inte om du är man, men säker på att kvinnor reagerar på att du beskriver kvinnor som lustfylllda hyndor. Åtminstone om du är en man som skrev detta. Kvinnor själva har beskrivit sig så när de är i sexuella situationer. De tänder på att vara undergivna, och de känner inte att de blir kränkta av männen de ligger med. De t o m gillar att höra saker som de inte skulle gilla annars. Men i stundens hetta... Många fattar inte att man kan ha olika sidor. Jag som fantiserar om män och provat lite, måste vara på ett speciellt sätt. Man får en stämpel. 
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-22 11:02:01 följande:
    Jag håller inte med... eller rättare sagt, det beror på.

    När en man uppvaktar en kvinna, är det (enligt min mening) viktigt att mannen bjuder om de går ut på krogen. Likaså, andra saker som att hjälpa till med hennes stol är hon ska sätta sig, hålla upp dörrar för henne osv. 99% av alla kvinnor uppskattar att bli behandlad som en prinsessa när de blir uppvaktade, oavsett hur jämställda de är i övrigt. En kille som envist kräver att det delas på notan vid en första dejt, kommer att ha betydligt sämre framgång hos kvinnor.

    När man varit tillsammans ett tag, kan man gärna dela, men då kanske anpassat till den ekonomiska situationen om det skulle behövas.

    Är man i en traditionell relation som t ex gifta eller sambo, betalar man från gemensamt konto vilket det bidras till antingen 50/50 eller lite snedvridet om den ena partnern har det mindre välbeställt.
    Och i sängen så vill hon nog inte bli behandlad som en prinsessa. Där förväntas det ofta (enligt traditionerna) att han tar henne med storm, Kanske tar henne hårt (som många kvinnor vill), är dominant, är mån om att hon har det skönt, ger henne minst en orgasm.
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Kåtdraken) skrev 2024-05-22 08:29:48 följande:
    Jag känner samma med kvinnor, hon förstärker min manlighet. Jag är större, starkare, hårdare, hon är mindre, och så härligt mjuk. Jag vill ta henne och blir upphetsad av att hon gillar att bli tagen.
    Med män blir det tvärtom. Där förstärks hans manlighet för att jag tar på mig en mer undergiven roll. Han får gärna vara grövre än mig, starkare, så att jag känner mig slampig. Inte kvinnlig men lite åt det hållet, är nog min feminina sida som kommer fram.
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-22 18:17:21 följande:
    Du gissade helt rätt 😉
    Jippi! Tomte
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-22 13:57:50 följande:
    Så kan det vara. Det är något man diskuterar och kommunicerar om på ett eller annat sätt... att prata om det är en väg att gå.
    Det är viktigt att bägge får njutning.
    Ja, det är nog inte alla som gör.

    Ja, speciellt att jag får det. Skojar Drömmer
  • Anonym (Kåtdraken)

    Tanken på yngre män lockar också. Sprutar mer, det är sexigt. Fantiserade om en man som var i byggbranschen. Stor och mycket muskler, säkert 190. Hade gärna gått ner på knä framför honom...

Svar på tråden Blir så j-a kåt av män!