BF Januari 2019
Hur många från Göteborg med omnejd har vi här inne förresten :)
Hur många från Göteborg med omnejd har vi här inne förresten :)
Hur går det för dig? Slutat blöda?
Måste bara uppdatera lite! Var på VUL nyss, och därinne syntes en liten plupp med pickande hjärta. :)
Nu kanske man vågar tro på detta. Äntligen efter 3 år! Hon mätte den lill* och räknade till 8+0, medan appen säger 7+3.
Hur går det för er andra?
Jag var också på VUL idag. Det va en liiiiten liten knöp på 6+0 fast jag trodde 8+6. Det var så litet så man såg något som pickade på men svårt att garantera något. Men hon sa att allt såg ut som det skulle med gulesäck och allt. Tror intr jag fått missfall i vecka 6 och att det ligger kvar för tog ett clearblue för 2 veckor sen som visade 2-3 och ett för en vecka sen som visade 3+.
Så det är lite lättare att vara glad nu.
Gud vad skönt! :) vilken vecka är du i när du ska göra vul?
Hahah jaaaa. Elakt att bli född i december ;)
Jag är så galen så jag tog ett nytt grav. Test idag fast jag vart på VUL. MEN Blev lite osäker med att hon hade svårt att se hjärtat. Men vecka 6+0 kanske det är vanligt i... jag tog ett test och det blev ett starkt streck nästan innan kontrollstrecket. Så är nog gravid iallafall haha!
Hur har ni gjort för att få så tidiga ultraljud? Eller det är standard?? Jag ska på inskrivning om en vecka, bör då vara i vecka 7. Hade SÅ gärna fått ett VUL då för att veta att det verkligen finns något där...
Skitdag idag, är illamående som inni****** och trött så jag knappt kan stå på jobbet. :(
Och igår sa pappan till barnet att han aldrig mer vill höra ifrån mig då han känner sig "pressad"
Hej! Jag plussade 14 maj och då var mensen 2 veckor sen, men min mens är oregelbunden sen efter förlossningen, har en dotter på 10 månader! Så imorgon ska vi på VUL och se hur de ligger till är i vecka 9 (8+2) men tror vi blir skjutna bakåt lite pga den oregelbundna mensen! Nån mer som har barn tätt? :) kommer skilja ca 1,5 år tänkte om de är några för och nackdelar kommer vi klara de?
Hej allihopa,
Tyvärr blev det missfall även denna gång, i vecka 7+0. Jag började blöda dagen innan jag skulle på mitt första vul för att datera graviditeten och visste direkt att det rörde sig om ett missfall. Igår fick jag det bekräftat och det fanns ingenting kvar så kroppen hade redan tagit hand om allt. Eftersom jag fått två missfall på raken nu kommer vi vänta med att försöka igen åtminstone en mens emellan. Läkaren sa dock att det inte är något onormalt att få två missfall i rad och att eftersom jag verkar vara väldigt fertil och har ett barn sedan innan är detta bara otur och slump. Önskar er alla andra fortsatt lycka <3
Får man göra ultraljud på inskrivningen?