BF Januari 2019
Jag vill gärna vara med i fb-gruppen, men är livrädd för att hemliga grupper trots allt ska synas på fb. Är vi helt säkra på att det inte kommer upp "E har gått med i gruppen ...."
Jag vill gärna vara med i fb-gruppen, men är livrädd för att hemliga grupper trots allt ska synas på fb. Är vi helt säkra på att det inte kommer upp "E har gått med i gruppen ...."
Nej, vad jobbigt. Hoppas det inte blir långvarigt. Jag känner inte av något illamående än, hoppas det håller sig borta. Visst var du också i vecka 6 nu? Själv känner jag bara av någon slags växtvärk, dock bara tidigt på morgonen. Vaknar vid 4-5 på morgonen av vad som känns som mensvärk, men försvinner sedan under förmiddagen. Och så trötthet då, men det kan ju lika gärna bero på den plötsliga extremvärmen.
Så, plussade på BIM-5 med ert tidigt test idag (ett svagt streck visserligen, men det går definitivt att se!)
Är både taggad och rädd nu, haha!
Visst var det Iksnigel man skulle höra av sig till om man ville vara med på Facebook?=)
Plussade idag jag med! Försöker hålla oron borta från missfall men det är svårt när man varit med om det innan!
Min mail jag har kopplad till Facebook kan jag inte inlogg till! Kan jag bli vän med någon som lägger till mig istället? :)
Fy sjutton vilken dag. Kom precis hem från gynakuten då jag idag haft smärtor som liknade det jag hade vid mitt utomkveds. Vid ultraljudet satt det på rätt plats med ett tickande hjärta. Känns så skönt att kunna släppa oron för att få ett utomkveds :) :)
Hej allihopa!
Plussade i tisdags med digitalt test på äl+11 (bim-2).
Är alltså i v4+2. Bf 26/1.
Känner mig orolig för att symptomen kommer och går. Är inte illamående, tycker hungern och tröttheten har avtagit jämfört med innan i veckan. Känner molvärk från och till. Konstig smak i munnen från och till. Ibland lite ömma bröst.
Borde jag inte känna mer? Blir så nojig för fick mf i v 7 tidigare i vår.
Nån annan som inte känner likadant? Jobbigt att tiden går så långsamt...
Jag är i vecka 7 nu och känner inte heller särskilt mycket. Molvärk till och från som känns som mensvärk och bröst som känns ömma om man tar på dem. Kanske lite tröttare än vanligt, men annars ingenting. Lyckades till och med ta mig runt Göteborgsvarvet igår i värmen, visserligen med lite sämre tid än förväntat. Jag tänker att det är ju skönt att inte känna illamående eller liknande så jag är glad för att inte känna mer än såhär :)
Ska du till mvc då? Jag fick inte tid förens 11 juni?! Tycker det är sent. Hon nonchalerade min oro helt och sa bara ?det är väldigt vanligt med missfall?
Det hjälper ju inte mig direkt
Jaha ja men då så då behöver jag inte tänka på det. Nej men det hjälper ju inte min oro direkt. Menmen. Det blir bra till slut :)
Jag har bokat in ett privat vul. Får betala 700kr för det tror jag , och det tycker jag är värt. Hoppas att få se ett tickande hjärta :)
Mår väldigt illa och är sjukt trött, så jag känner mig gravid iaf. Är i vecka 7+0 idag.