BF Januari 2019
Plussade idag. ???? Bf enl alla appar 26 Jan 2019
Jag är 37. En tonåring och en 10-åring hemma. Skilsmässan med de stora barnens pappa kommer inte gå igenom på papperet förrän mitten på augusti i år! Han har inte fått lgh dörren i juli i år... Det tog slut i november pga otrohet från hans sida. Sen kom papperen inte iväg förrän i feb ????
Har träffat min nya (än så länge hemliga) kärlek sedan feb ???? En kollega. Kärleken slog ner som en blixt och det gick inte att värja sig ???? Han har dock smått panik just nu och vill få mig att se alla nackdelar med en bebis. Bla omständigheterna med min struliga tonåring. Menade på att bebisen skulle vara oskyddad gentemot henne. Han lade fram det lite snyggt ?vad kan man göra för att det inte ska bli något??
Han är 50 och har inga barn sedan tidigare. Han har förr endast träffat äldre kvinnor som inte kan bli gravida, då han inte vill ha barn. Vilket han påpekade i em. Visst - läget kanske inte är det lättaste pga allt runtikring nu. Jag älskar honom - men även det lilla liv som nu börjat sin resa. Tänk hur fort man börjar känna när man vet! Har även en tro, som gör mig övertygad om att abort inte är rätt för mig!
(Dömer inte andra som väljer det. Men jag tror inte jag klarar att göra en!) Är nu livrädd att bli ensam med de två stora OCH det nya lilla livet. Kan ju inte tvinga på honom ett barn. Men är väl bara att ta det om han väljer att gå...