BF Januari 2019
Plussade idag på BIM -3!! :D
BF 29 januari 2019! Finns det någon Facebook grupp eller har alla kontakt här? :D
Plussade idag på BIM -3!! :D
BF 29 januari 2019! Finns det någon Facebook grupp eller har alla kontakt här? :D
Hur kommer jag med i Fb gruppen ? ????
Ingen aning men jag skulle också gärna vilja bli medlem :)
Och jag har startat en grupp för Sthlm med omnejd, bara att skicka er mail till mig i ett PM så bjuder jag in er på fb!
Min Stockholmsgrupp som jag hade med sonen har varit ovärderlig, vi är en grupp som setts ganska frekvent.
Finns det någon grupp på Facebook där det inte diskuteras mf/ma konstant ? Är ju så fruktansvärt tråkigt att inte kunna diskutera annat eller att kunna njuta av sin graviditet.
Finns det en sådan grupp så vill jag gärna hänga på där :)
Hallå där :)
Är gravid i vecka 35 och har i stort sett hela graviditeten varit ljudkänslig samt haft extremt bra hörsel. Störs av grannarna, blir både irriterad och stressad....Är otroligt lättväckt och fastän jag sover med öronproppar verkar jag höra allt...
Funderar över om man blir mer ljudkänslig, får bättre hörsel och blir mer lättväckt som gravid...?
Någon som haft / har liknande? Är det hormonellt eller vad handlar det om?
Ja hon gjorde verkligen ingen big deal av det och det kändes så skönt, för jag har ju tänkt som du... Att det är ledsamt att inte kunna sova ihop och hur ska det bli sen framöver...