• Jefare1

BF Januari 2019

Hej

Hoppas att det är ok att jag hoppar in här. Fick ett plus med veckoindilater imorse på BIM -2. Första månaden jag tempade och tredje aktova försöket sedan MA i november förra året. Försöker att ta det hela med ro. BF 31/1 enligt NC.

Det är mitt och mannens första barn. Jag är 26 och han 30.

Var med i BIM maj, roligt med så många plus! : )

• Jefare1

V 5 imorgon :) någon annan som också är sär omkring?

Enligt NC är BF 31 januari så räknar med februaribebis : )

• Jefare1
    Saima17 skrev 2018-05-22 16:10:42 följande:

Jag :) är v5.. går in i ny vecka på söndagar :) bf 24/1 hittills. vul imorron :)

Så spännande med vul : ) Jag funderar på om jag ska boka in privat eller inte
  • Jefare1
    Saima17 skrev 2018-05-22 19:45:54 följande:

Ja sku lätt göra d om d int va så att ja får d här via mvc.. Men hon e riktit dålig hon här ja måst gå till.. bor på en mindre ort på landet med 2 hälsocentralen men varav bara den ena har ul.. Så måst dit. får sen en bättre bm här i min kommun. Ja sku önska att ingen behöver gå till hon ja ska till. hon ha skrämt mj så.. Så ha haft svårt sen ja va dit att njuta av att ja e gravid. Ha tagi 5 test på en vecka för att hon inte trodde mj å tvivla så på att ja va gravid å prata mer om missfall å mens mer än att ja faktiskt va gravid :( så hoppas för hennes bästa att hon ser nå imorron...

Tråkigt med dåligt bemötande! Ska ju kännas lugnare efter ett besök. Jag bor som tur är i större stad så finns möjlighet att byta.
Svar på tråden BF Januari 2019