Inlägg från: Rödtulpan |Visa alla inlägg
  • Rödtulpan

BF Januari 2019

Hejsan alla! :)

Plussade på test i tisdags. Testade även i fredags då jag redan misstänkte men då visade det ingenting.

Enligt sista mensen har jag bf 16 Jan 2019.

Överlycklig.

Fick missfall i höstas så är såklart väldigt nervös och rädd men samtidigt glad.

• Rödtulpan

Åh jag är så nervös!

Idag har jag ?mensvärk-ont? i magen. Jag mår illa och känner min darrig.

Fick i höstas missfall och är så rädd för att det ska bli igen.

Har 1 barn sedan innan men minns ej om jag hade sån när ?mensvärk?

• Rödtulpan

Ja okej för nu har det släppt lite så det känns lite lugnare nu. 5+3 är jag i

Saima17 skrev 2018-05-20 10:31:53 följande:

Ja har en gång om dagen ordentlig mens/växtvärk per dag.. Som håller i sj ca 1min. riktit så att ja får gåshud och börjar må illa.. vilken vecka e du i?

• Rödtulpan

Spännande :)

Nää inget jag tänkt på. Kanske lite värre än vanligt. Känner inte av mycket illamående än som tur är. Utan mest att det stramar i nedre delen av magen och det vet jag att jag hade sist med.

Saima17 skrev 2018-05-20 11:28:57 följande:

Okej då e vi kanske ganska lika :) e 5+1 idag :D om d va mens förra mån.. Ha du haft extremt varmt? ja sättas för minsta lilla. skit jobbigt nu när d e nästans 30 grader varmt ute..

• Rödtulpan

Spännande :)

Nää inget jag tänkt på. Kanske lite värre än vanligt. Känner inte av mycket illamående än som tur är. Utan mest att det stramar i nedre delen av magen och det vet jag att jag hade sist med.

Saima17 skrev 2018-05-20 11:28:57 följande:

Okej då e vi kanske ganska lika :) e 5+1 idag :D om d va mens förra mån.. Ha du haft extremt varmt? ja sättas för minsta lilla. skit jobbigt nu när d e nästans 30 grader varmt ute..

• Rödtulpan

Ska du till mvc då? Jag fick inte tid förens 11 juni?! Tycker det är sent. Hon nonchalerade min oro helt och sa bara ?det är väldigt vanligt med missfall?

Det hjälper ju inte mig direkt

Saima17 skrev 2018-05-20 12:26:43 följande:

Okej :) på onsdag vet ja förhoppningsvis mera mitt morron illamående ja skjutits upp t mer mitt i dagen.. på gott å ont..

• Rödtulpan
    Jeex skrev 2018-05-20 14:51:32 följande:

Det var ett himla tråkigt bemötande du fick. Hon kunde svarat dig trevligare med tanke på din oro. Dock är det vanligast att blir erbjuden sitt första ul när det är dags för rul. Så det är absolut inte sent. Det går att söka privat om man vill göra ett tidigt vul.

Jaha ja men då så då behöver jag inte tänka på det. Nej men det hjälper ju inte min oro direkt. Menmen. Det blir bra till slut :)
Svar på tråden BF Januari 2019