Inlägg från: A n onym |Visa alla inlägg
  • A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • A n onym
    Anonym (Phi) skrev 2018-04-21 22:47:25 följande:

Grattis!! Jag plussade idag med andra barnet, också på äl+9 så är beräknad 4/1-19. Så skönt att ni lyckats nu och jag håller tummarna för att det går vägen för oss båda två! Fick MF i slutet av februari men blev gravid nu direkt efter, vilket jag känner mig väldigt tacksam över men också även orolig för ännu ett MF. Jag röstar också för en facebookgrupp framöver om det går vägen för oss!

Åh grattis! Vi kanske kan skapa en redan nu? Tror jag vet hur man gör :) Helt hemlig förstås, vill inte skrika ut det på Facebook än ;) Åh så tråkigt, har aldrig fått ett missfall vad jag vet, men är fruktansvärt rädd för det, det var jag senaste graviditeten också, men allt gick ju bra till slut :) Hur gammalt är ert första barn? 
  • A n onym
    Anonym (Phi) skrev 2018-04-22 19:56:27 följande:
    Taaaack! :) Jaa okej, om man gör gruppen så att man måste bli tillagd(av admin) så kan jag gå med nu! Vet att vissa grupper är hemliga men man kan ändå söka och se vilka som är med, hehe *nojig*. Vårt första barn är 10mån nu :) och ert? :)
    jag gör en grupp snart, man bjuder in via den mail man använder på Facebook. Ingen kan se eller söka på gruppen :)
    Oj, 10 månader, då blir det tätt :) Vårt barn är 18 månader :) Hoppas allt går bra och att de kommer ha mycket glädje av varandra sedan.
  • A n onym
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-04-22 17:55:35 följande:

Hej!

Hur har ni räknat ut detta? Plussade idag på bim-3 och enligt min app är jag beräknad till 1 januari. Är ni de borde ju jag egentligen va beräknad till slutet av december? Min senaste mens startade 28 mars.

Då ligger vi ju exakt samma, häftigt :) Har du barn sedan innan?
  • A n onym
    lksnigel skrev 2018-04-23 11:59:46 följande:
    Haha men gud, hur dåligt läser jag egentligen? Det finns en grupp redan alltså?Skrattande
    Jag kunde inte göra en för man behövde lägga till en medlem först, du får gärna skapa en januarigrupp. Jag mailar dig min e-mail :)
  • A n onym
    missangelface2 skrev 2018-04-26 07:56:58 följande:

Fick mejlet om gruppen, men lyckas inte öppna länken!?

Någon mer än jag som har det problemet?

Har varit på första mötet med bm nu och gjort hälsosamtal,

Dit igen för inskrivning vid v8. -spännande. :)

För er som vill veta har jag två pojkar sedan innan.

Min stora pojke är 8år och min ?lilla? pojke fyller 6år i sommar.

Nu blir det en ny knodd med min ?nya? sambo, dejtat sedan

min minsta var 6månader.

Längesedan man var gravid och mycket som har ändrats på några år.

Ska även göra KUB test någon mer som ska göra?

låter jättekonstigt, prova igen lite senare eller maila mig ditt hela namn så kan jag lägga till dig så istället :)

jag vill, om detta går vägen, absolut göra kub. Tyvärr måste vi betala för det, vi har flyttat från Stockholm och där fick vi göra det gratis med första barnet, nu tror jag det kostar 1500 om man är under 35, vilket känns lite trist men vad gör man inte, vill ju se att allt ser bra ut och framförallt få se lilla plutten :)
Svar på tråden BF Januari 2019