Inlägg från: Anonym (Phi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Phi)

BF Januari 2019

Grattis!! Jag plussade idag med andra barnet, också på äl+9 så är beräknad 4/1-19. Så skönt att ni lyckats nu och jag håller tummarna för att det går vägen för oss båda två! Fick MF i slutet av februari men blev gravid nu direkt efter, vilket jag känner mig väldigt tacksam över men också även orolig för ännu ett MF. Jag röstar också för en facebookgrupp framöver om det går vägen för oss!

• Anonym (Phi)
    A n onym skrev 2018-04-22 12:58:48 följande:

Åh grattis! Vi kanske kan skapa en redan nu? Tror jag vet hur man gör :) Helt hemlig förstås, vill inte skrika ut det på Facebook än ;) Åh så tråkigt, har aldrig fått ett missfall vad jag vet, men är fruktansvärt rädd för det, det var jag senaste graviditeten också, men allt gick ju bra till slut :) Hur gammalt är ert första barn? 

Taaaack! :) Jaa okej, om man gör gruppen så att man måste bli tillagd(av admin) så kan jag gå med nu! Vet att vissa grupper är hemliga men man kan ändå söka och se vilka som är med, hehe *nojig*. Vårt första barn är 10mån nu :) och ert? :)
  • Anonym (Phi)
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-04-22 17:59:03 följande:

Hahaha alltså förlåt spammet, tänkte bim+9 men ni hade ju skrivit äl+9. Nevermind, ska leta en till app och kolla vad den säger haha

Jag gjorde såhär:

Gå in på länken, skrolla ner och skriv in senaste mensens första dag så får du ?reda på BF?:

www.babyhjalp.se/gravid-forlossningsdatum
Svar på tråden BF Januari 2019