Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

BF Januari 2019

Hej!

Hur har ni räknat ut detta? Plussade idag på bim-3 och enligt min app är jag beräknad till 1 januari. Är ni de borde ju jag egentligen va beräknad till slutet av december? Min senaste mens startade 28 mars.

• Anonym (Fundersam)

Haha oj tänkte tvärtom! Borde va beräknad senare jag då

• Anonym (Fundersam)

Hahaha alltså förlåt spammet, tänkte bim+9 men ni hade ju skrivit äl+9. Nevermind, ska leta en till app och kolla vad den säger haha

• Anonym (Fundersam)
    A n onym skrev 2018-04-23 08:38:51 följande:

Då ligger vi ju exakt samma, häftigt :) Har du barn sedan innan?

Ja coolt :) jaa, en snart sexåring med en annan pappa. Försökt med denna förhoppningsvis blivande pappa i 1 år och 4 månader och fått två missfall, ett sent och sedan en medicinsk hemabort i vecka 13 för de va bara en tom hinnsäck. De är 8 månader sen den och nu äntligen verkar de har tagit igen, en tredje gång!

Hur länge har ni försökt?
  • Anonym (Fundersam)

Jag är nog gärna med i fbgruppen lite senare! Pga av mina tidigare missfall och hur mitt senaste tedde sig då jag hade bara hinnsäck och fick göra hemabort i vecka 13, så har jag fått en tid för vul I början av juni för att se om de finns nån bebis. Och då jag är beräknad 1 januari enligt mens (som många andra i gruppen, coolt!) avvaktar jag och ser vad som säger på vul om de finns något, och beräkning då.

• Anonym (Fundersam)
    lksnigel skrev 2018-04-25 17:55:00 följande:

Lycka till, håller tummarna för att det finns någon bebis då! Vi verkar vara många i gruppen (de flesta tror jag nästan? Inkl jag) som haft både missfall och MA så om du känner att du behöver stöttning är du jättevälkommen i gruppen! <3 

Tack så mycket! <3
Svar på tråden BF Januari 2019