• Anonym (ts)

sur på underhållsförälder som är snål, hur kan man komma undan med sånt??

Så jävla less på barnets snåla underhållsförälder!! Fattar inte vad han håller på med. Är han bitter? Hatar han sitt barn eller vad?

Underhållsföräldern tjänar fem gånger mer än mig och skulle kunna klassas som extremt höginkomsttagare. Ändå försöker han komma undan med absoluta minimum. Vem försöker han straffa? Mig eller barnet? Finns det inga underhållsföräldrar som unnar sina barn hyfsad levnadsstandard trots att de inte har umgänge?

Att dra honom inför rätta hänger som ett svart moln över mig. Varför är det JAG som måste dra honom inför rätta när det är han som är snål??

• Svar på tråden sur på underhållsförälder som är snål, hur kan man komma undan med sånt??
  • Anonym (ts)
    Anonym (Men) skrev 2018-04-19 20:39:19 följande:

Varför har han inte umgänge med sitt barn?

Inte träffat honom på åratal och har faktiskt ingen aning. Han har sina förklaringar men de håller inte för en granskning. Antar att han är en dålig människa, därför. Kanske inte så konstigt att han inte heller vill betala för sitt barn.
  • Anonym (ts)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-04-20 10:24:50 följande:

Varför skaffar du barn med en sån man?

Vad menar du med sådan man?
  • Anonym (ts)
    Anonym (e) skrev 2018-04-20 11:46:08 följande:

Snål och ointresserad av sitt barn. Dvs din beskrivning av honom.

Det beteendet kom EFTER att vi skaffat barn. Skulle ju aldrig skaffat barn med honom om jag skulle haft en spåkula.
Svar på tråden sur på underhållsförälder som är snål, hur kan man komma undan med sånt??