Skaffa barn själv
Hur kan det komma sig att ni tjejer inte hittar ngn kille? Jag har haft barnlängtan så sjukt länge men inte träffat någon som e villig att ta det till nästa steg.
Var finns ni
Hur kan det komma sig att ni tjejer inte hittar ngn kille? Jag har haft barnlängtan så sjukt länge men inte träffat någon som e villig att ta det till nästa steg.
Var finns ni
För att det är mycket som ska stämma om man ska leva med en annan människa, inte bara att man vill ha barn ihop.
Det ska finnas kemi, attraktion och kärlek. Utöver det ska det fungera praktiskt med övriga framtidsplaner.
Mitt problem har varit att mina killar antingen haft svårt att hålla kuken i byxorna eller som tex en har invaggat mig i en falsk trygghet om att vi var ett team där jag sedan på omvägar fått höra att han köpt lägenhet och sökt jobb på annan ort, efter 4 år tillsammans... En annan berättade alla mina hemligheter och allt känsligt jag berättat för honom för en gemensam bekant till oss som spred detta över hela stan.. Ingen har visat något av de här tendenserna