Blir galen
Hej!
Jag blir snart galen på alla tankar....
hade min förra mens den 11/3 och den va som vanligt , höll på i 4 dagar och var riklig och hade ?klumpar? som det brukar vara. Mensvärken kom typ 2 dagar innan som vanligt. Sedan via Flo - appen ?räknade? jag ut när jag skulle ha min ägglossning och hade oskyddat samlag i stort sätt alla dagarna under den tiden. Efter en vecka började jag få väldigt ont i brösten, de växte väldigt mycket , jag kissade väldigt ofta lch kunde må illa från och till. Sedan kom ?mensen? en dag sent och den va inte alls som den brukar, mer ?vattning? , inga klumpar och var bara en dag. Knappt några bruna flytningar efteråt som det brukar vara ett par dagar efter mensen. Tog ett test samma dag ?mensen? kom och de va negativt. Är fortfarande lite spänd i brösten, är kissnödig och blev jätteyr en dag när jag höll på grejade ute. Tycker de spänner till lite till och från i magen på en sida. Har inte ätit p-piller på typ 5 år och haft pojkvän hela tiden men aldrig känt såhär mkt konstigt under samma period. Aldrig heller haft ett positivt gravtest. Det enda jag vet nu är att det är inte som det brukar vara inna mens. Normalt sett innan jag ska få mens så kan jag få ont i brösten några dagar innan och de går alltid över. Nu började de nästan 2v innan och är forfarande spända fastän jag inte blöder längre.
Kanske bara inbillning men har någon varit i samma situation? Omöjligt för nån att veta om jag är gravid eller inte och jag vet att de bara är att ta ett test så vet man...
men blir så förvirrad av hur kroppen verkar och resultatet på testen är negativt.... ????