Inlägg från: Äntligen18 |Visa alla inlägg
  • Äntligen18

Tuttar

1234568 skrev 2018-04-08 12:08:07 följande:

Som svar till din andra tråd, om jag skulle dejta dig? Nej, inte efter du startat den här tråden. Totalt onödig tråd.

Vissa kvinnor älskar att visa upp sig!? :)
  • Äntligen18
    1234568 skrev 2018-04-08 16:27:16 följande:

Finns ju många platser för det. Men på en sajt där även barn/unga vistas så tycker jag det är olämpligt att starta en sådan här tråd av en vuxen man.

mm sant, men jag har lärt mig mycket inom denna hemsida. Saker som jag inte direkt kunde gå fram till mamma och fråga ;)
  • Äntligen18
    1234568 skrev 2018-04-08 18:40:06 följande:

Håller helt med om att det finnsbpisitiva saker här för ungdomar. Just av den anledningen så skulle jag gärna se att sådana här trådar startades på en annan, mer passande sida, för just det ändamålet.

Men min kommentar var mest menad till Toms andra inlägg, där han undrar om vi skule dejta honom. Mitt svar är nej, baserat på att det här inlägget känns som att han inte tänkt så långt. Och jag finner det osmakligt att en vuxen man startar en sådan jär tråd på ett forum där även unga rör sig. Vi vuxna ska ju föregå med gott exempel.

Ja! Där måste jag hålla med dig. Även om vi ungdomar tycker om sånt så är det inte bra att prata om det som om det glorifieras framför barn och ungdomar :)
Svar på tråden Tuttar