Skulle du vilja dejta Tom Araya?
Oj, vilka diskussioner som uppstår....jag blir alldeles förstummad!
Jag hinner inte svara alla inlägg, men tack för att ni skriver, många intressanta inlägg.
Ni som skriver att frågan är hypotetisk har fattat grejen, bra där.
Förövrigt skulle en dejt som eventuellt skulle kunna äga rum på riktigt, inte behöva ha något annat syfte än just lite trevligt socialt umgänge och intressanta diskussioner över ett glas eller en bit mat.
Ni som kommenterar mitt privatliv och hur det ser ut... jag hade kunnat diskutera den biten på tu man hand om det hade varit aktuellt, för er andra är det jag inte är öppen med här för privat för att du ska ha med det att göra.
Tråden fyller sitt syfte. Jag ville ha lite uppmärksamhet och uppmuntran i min tillvaro och fick det. Jag ville läsa om vad folk tycker och uppfattar, det fick jag också. Jag fick bekräftat att vissa inte gillar mig, medan andra gör det. Jag tror det är nödvändigt att det är så om man inte är en slätstruken och trist typ.
Vissa av er har även skrivit hur dejten skulle se ut, var vi går, var vi äter, vad v gör o.s.v. Det är för mig både intressant och kul läsning.
Tråden handlar faktiskt inte bara om mig, jag tycker jag också får lära känna lite av er som skriver.
Fortsätt skriva om ni vill, jag kommer att ha lite koll och svara då och då.
Till alla er som skrivit och särskilt till er som skrivit något trevligt - kramar till er allihop och ta hand om er.