Anonym (mor) skrev 2018-04-08 10:22:05 följande:[/quote-nick]Okej. Så vad har han då? En tråd i hans namn har 100 inlägg. Är kvinnor så enfaldiga våp?.....ja det är dom. Feminism i all ära men när mannen talar så strår dom där på rad och bugar ödmjukt. Som den svenska "feministregeringen" på stadsbesök. Sänkt blick, huckle på och vet sin plats.[/quote]
Jeez åt du surkål till frukost idag? Tråden ligger i Sandlådan/ egotrådar om du tittar noga. Som du märkt så var det en catchy trådstart som verkligen fick folk att reagera olika beroende på personlighetstyp...
Tagga ner, det är helg och vi dricker kaffe och chillar lite nu. Jag skulle hellre dejta Araya plus ett gäng skallerormar än dej när du är på det där humöret. Kanske är det så att om man inte har nyfikenheten och det sociala i sej så fattar man helt enkelt inte grejen. "Det är int lönt att förklara för den som int begrip" som Ingemar Stenmark en gång sa. Ta lite mer kaffe nu eller förresten lite kamomillte, det är lugnande.
@ Tom Araya: allt är relativt och nu när jag fick lite att jämföra dej med så kom jag på att jag kanske vill ha lite lugn och fin sex med dej också. Naturligtvis med huckle på om herrn så föredrar ????????