Inlägg från: Less is more |Visa alla inlägg
  • Less is more

Skulle du vilja dejta Tom Araya?

Jag tänker mig Tom Araya ( coolt namn faktiskt ) på en AW med en massa andra vänner. Fiktivt alltså. Less is more är blyg och träffar inga msk här.

Vi är ungefär i samma ålder, tycker ganska lika vissa gånger och helt olika andra gånger. Jag har inte varit runt och läst alla trådar som du ventilerat dig i - men jag tror det var du som vid något tillfälle skrev att du gillar näsringar på tjejer. Näsringar ...jag blir alltid lite chockad av det. Jag är undrar vad som är grejen med näsringar, piercing, stora hål i öronen och sånt..... det hade jag velat prata om, kanske har stort rastaburrhår också ?

• Less is more
    Tom Araya skrev 2018-04-06 22:22:16 följande:

Intressant svar och det verkar som att vi skulle ha en del att tala om.

Är du man eller kvinna?

Det hade blivit mycket snack - man hade vinglat hem helt lomhörd efter lång utekväll i vårnattens ljus. Är kvinna.
  • Less is more
    Tom Araya skrev 2018-04-06 22:36:45 följande:

Haha... ja, får jag välja musiken är risken desto större...

Precis, sån koll jag har ! :)
  • Less is more
    Anonym (mor) skrev 2018-04-08 12:48:39 följande:

Så du är intresserad av en man som är 40+ och som antagligen lever i en relation men mörkar det? Har du NÅGRA krav what so ever på en framtida partner? Duger Helge Fossmo? eller han som dödade lilla Engla? Båda sitter inne men du kan ju skriva brev

Du verkar skvatt galen som börjar blanda in Helge Fossmo och den andra mördaren i denna tråd.
Svar på tråden Skulle du vilja dejta Tom Araya?