Gravid med Bf December 2018
Hej!
Fick mitt plus igår och är i vecka 3+3! Skulle gärna följa fler här som också är beräknade i december! ????
Hej!
Fick mitt plus igår och är i vecka 3+3! Skulle gärna följa fler här som också är beräknade i december! ????
Hej
Jag plussade idag.. är fortfarande i någon chock med omvälvande känslor. Sambon var inte jätteglad..
Jag vet ännu inte hur jag ska göra..
Men har bf 31/12 iallafall om jag behåller:)
Hej!
Ja, det finns en hemlig grupp på facebook som jag kan lägga till dig i om du vill :)
Om du vill ha hjälp att räkna ut bf så tycker jag att babyhjalpen.se har en väldigt bra uträknare :)
Lägg gärna till med i gruppen:)
Becka__03@Hotmail.com
Det hände tydligen en grej ???? ????.
Över 40, två tonåringar och plussade precis vilket inte var riktigt planerat. V 5-6 och beräknat årskiftet 2018/2019 så jag får kanske hänga i båda grupperna.
Mycket funderingar nu. Fler här som är över 40?
Hej, jag är 25 år och väntar andra barnet i december. :) Jag är gärna med i en facebookgrupp, min mejl är [email protected].
Hej! Jag vill jätte gärna vara med i eran Facebook grupp. Är gravid med vårat första barn och är beräknade 9 december 2018
Min mejl är t.mikkonen86@gmail.com
Amanda.olofsson@live.com är min mail :)
Jag är också gärna med i fb, 30-årig göteborgare gravid med första, beräknad bf 14 dec :) as_isobel@hotmail.com