Gravid med Bf December 2018
Hej :)
Har BF den 7 december :) vårt första barn. Är i vecka 8(7+4)
Lägg gärna till mig i fb gruppen
[email protected]
Hej :)
Har BF den 7 december :) vårt första barn. Är i vecka 8(7+4)
Lägg gärna till mig i fb gruppen
[email protected]
Hej! Plussade i dag och verkar ha bf 25 december enl senaste mens hehe ljuvlig timing ^^ Är 30 år, bor i Sthlm och detta är andra barnet. Har en 2 åring också. Vill gärna vara med i en mysig fbgrupp igen. Så ni får gärna bjuda in mig: [email protected]
BF 15 december , vill också vara med i gruppen :)
FB : [email protected]
Jag är oxå gärna med. Är de på fb ni menar att den gruppen ska vara? Vet inte när jag har bf riktigt men plussade den 19april :)
Hej!
Ja, det finns en hemlig grupp på facebook som jag kan lägga till dig i om du vill :)
Om du vill ha hjälp att räkna ut bf så tycker jag att babyhjalpen.se har en väldigt bra uträknare :)
Hej, jag är 25 år och väntar andra barnet i december. :) Jag är gärna med i en facebookgrupp, min mejl är [email protected].
Hej! Jag vill jätte gärna vara med i eran Facebook grupp. Är gravid med vårat första barn och är beräknade 9 december 2018
Min mejl är [email protected]
Jag är också gärna med i fb, 30-årig göteborgare gravid med första, beräknad bf 14 dec :) [email protected]
Ja, här är en till med BF december och bor i Göteborgsområdet och gärna följs åt. :) Är 39 år.
Jag bor inte i gbg men vill väldigt gärna va med i en FB grupp. första barnet o har BF på julafton. Någon som vill lägga till mig? :) [email protected]
Hej! Jag väntar första barnet, beräknad till 17:e december skulle väldigt gärna vilja vara med i fb gruppen! Får gärna lägga till mig i den om den var för alla förstås?
Min mejl är [email protected]
Jag är också gärna med :) jag är 27år och väntar mitt 3e barn och bor i Stockholm. Jag har tyvärr inte tillgång till mailen som är länkad till min fb, så jag kan inte acceptera inbjudningar, men länken till min fb-profil är: www.facebook.com/jessica.sjosten
Jag vill gärna bli tillagd. Matilda Josefin Gustafsson på Facebook. Mail [email protected]
Bf 25/12
Barn nr 4, 34 år och bosatt i Haninge som ligger lite söder om Stockholm
Hej!
Jag väntar första barnet, BF 29/12. Skulle också gärna vara med i Fb-gruppen :) [email protected]
Hej!
Jag skulle också väldigt gärna vara med i fb-gruppen :) Gravid med första barnet, beräknad 5/12. [email protected]
Hej hej!
Jag går gärna med i gruppen!????
Mail: [email protected]
BF är den 11 december ????
Är 33 år gammal o bor i Värmland.
Har 3 barn sedan tidigare som är 14, 10 samt 9 år.
(Pojke, flicka, pojke) och nu väntar jag en liten pojke!????
Råkade visst bli en sladdis!????
Hej!
Jag skulle gärna vilja vara med i gruppen också :)
[email protected].
Bf 26 dec :)
Jag önskar också vara med i gruppen. [email protected] Har bf 28/12 med andra barnet.