• Anonym (E)

Ni kvinnor som haft NOLL sexlust men fått tillbaka?

knugen83 skrev 2018-04-03 20:33:39 följande:

Jag lever i samma situation fast jag är man med hög sexlust och min sambo har tyvärr noll. Vi har sex en gång per 1-6 månader :/.....för mig är detta sjukt frustrerande, vet inte var jag ska bli av snart. Detta har hållit på nu i snart 5 år. Jag har lyft problemet med min sambo men inget förändras till det bättre. Jag vill inte tjata och vara på för mycket heller men jag måste få knulla.......

Du har svaret på var skon klämmer. Hon är ihop med en man som tycker hans behov att knulla är viktigare än att samarbeta tillsammans med henne så det känns tryggt för henne med, kanske bara smeka lite, kanske bara ha massagekväll nej, du ska ha det du beställt för annars är du inte fungerande, det är ditt problem, lär dig njuta och ta ansvar för din kropp det är aldrig någon annans ansvar. (jag förstår att sexet minskar, du har ju bevisat att knulla hennes fitta är det viktigaste i din periferi inte hur hon mår)

Kan ju förvarna dig att du saboterar mycket troligt alla chanser genom dina patetiska värderingar. Du tänker i banor som en förövare "jag ska ha mitt" ,när du ska tänka i banor att hon ska må bra.
  • Anonym (E)

Ts kan du beskriva hur trygg och accepterad för vem du är du känner dig av din partner på skala 1-10?

Svar på tråden Ni kvinnor som haft NOLL sexlust men fått tillbaka?